Figürlerinin & Nasıl Oynanır Joker

Mandal ve Joker İskambil destesi kullanan bir tahta oyunudur . Oyun ticari yapılabilir ikenpanoları ev yapımı olması için , daha yaygındır . Mandal ve jokerliamacı ev izlemek için kendi beş mandal taşımak için değil, aynı zamandaaynı hedefe ulaşmada eşinizin yardımcı olmaktır . Bunu yapmak içinilk takımoyunu kazanır . Mandal ve jokerlikuralları Mandalı ve Joker kurulları her iki joker oyun kartları ile 3 veya 4 katlı
You Need olacak up.Things almak için uzun yapmayız .
Daha fazla göster talimatlar 1 iki takım halindeeşit sayılı oyuncuları Bölünmüş

. Oyuncusayısıyönetim kurulu kaç taraflı bağlıdır . Bir kare tahta dört oyuncu oyun için , bir altıgen altı oyuncu oyun için olduğunu ve bir sekizgen sekiz oyunculu oyun içindir .
2

iki ilekurulu bir tarafında otur size iki tarafında rakipler .
3

oyun için üç deste kullanın ve altı joker içerir . Iki joker ve sekiz oyunculu oyunlar için ekstra güverte ekleyin . Oynama herkese
4

Deal beş kart . Bir kazık ve shufflekartlarının tüm koyun ve koyunkalan kartları yüz aşağı veoyuncuların ulaşılabilecek .
5

kendi kartlarına bak ama kendinizi kartları tutmak .
6

ilk kim gidecek karar verin . Sen herkese bir kart anlaşma veen yüksek değere sahiptir kimin görebiliyordu . Turu daha sonra saat yönünde bulunmaktadır. Şimdi altı kartlar var ve bu yüzden
7

dönüşteana kazık bir kart Pick up . Lütfen mandal beşoyuna başlamakbaşlangıç ​​alanı, çıkın ve sonrakullanılan kart kazık bu kartı koymak için bir kriko , kraliçe , kral veya as oynayacak . Eğer bu kartlardan birini yoksa , bir dönüş olmadankullanılan yığını içine kartları herhangi koydu . Pick up eğer
8 saattahtanın etrafında boşlukkarşılık gelen sayı taşıyın

bir iki, üç , dört , beş , altı , yedi , sekiz , dokuz ya da herhangi bir takımdan 10 Eğerbaşlangıç ​​bölgeyi terk etmişler . Tekrar bir jack , kraliçe veya kral olsun , o zaman bir parça 10 boşluk taşımak veyabaşlangıç ​​alanının dışında başka peg alabilirsiniz. Aslar birer kazık sadece bir boşluk ilerleyebilir .
9

yedi oynayın ve size mandal arasında taşıyabilirsinizyedi alanlarını ayırabilirsiniz . Örneğin, başka bir ve iki beş boşluk . Bir sekiz kullanarak geriye sekiz boşluk taşımanız gerekir anlamına gelir .
Bu yasadışı bir hareket olarak 10

, diğer mandal biri olarakaynı alanı üzerinden veya kara geçemiyor . Rakibin veya ortağının alan üzerinde geçen gayet iyi .
11

Arsa rakibin çiviye göndermek içinstart alanında veya ortağın arazi üzerine geri göndermek içinde yerindeyakınında , sizin mandal için bitiş çizgisi .
12 jokerin kullanın

veoyunun herhangi bir noktada karaya başka bir oyuncunun peg seçebilirsiniz . Ayrıcabaşlangıç ​​alanı bırakmak için bu özelliği kullanabilirsiniz. Eğer bir hamle yapabilir varsa
13 Kullanıcı kartlarından birini oynayın

. Hareket kötü biri olsa bile bunu yapın . Bu tanıma uyan bir kart yoksa , o zaman herhangi bir kart atın ve sizde sonuna. Joker bu kuralıntek istisnası ; size istediğiniz kadar jokeri oynamak zorunda kalmazsınız . Eğerkurulu kendi tarafına geri yuvarlak yapınca
14 ev parça içine taşıyın

. Ana parça içindeki nokta önündeki beş boşluktur. Eğer atarsanız ,ev yolun sonuna ulaşmak için gerekenmiktardan daha yüksek bir sayı kullandığınızda,tahtanın etrafında bir tur içineve parça başka bir parça veya hareket taşımanız gerekir .
15

Oyna eşinizin sol yakın oturan kez tüm parçalarıev parça bulunmaktadır . Kazanan takımev parça kendi mandal bütün olması içinilk .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση