D & D Karakter Sayfası Yap Nasıl

Dungeons and Dragons1970’lerin ortalarından beri bir masaüstü rol yapma oyunu olmuştur . Birçok farklı sürümleri geçirdi , ama hepsi her oyuncu bir karakter sayfa olmasını gerektirir . Bu karakter sayfasındakiöğelerbaskı veoyuncu seçtiği karakterintürüne göre değişir . Her sayıda numune boş karakter sayfaları sağlamıştır . Ancak, aynı zamanda otomatik olarakmatematik hesaplamalar yapacak bir kelime – işlem programı veya bir Excel kullanarak kendi karakter sayfaları oluşturabilirsiniz . 1
bir 3rd Edition veya 3.5 Sürümü Karakter Sheet yapma
Talimatları temel karakter tanımı için bir nokta oluşturun

. Bu karakterin adı, adınız ,karakterin uyumu , hamisi tanrı , ırk , cinsiyet , boy ve kilo için çizgileri içermelidir . Ayrıca sınıf listenize nokta ve kaç düzeyleri o sınıfta kazandık .
2

karakterin istatistiklerine için bir blok oluşturma gerekir. Yazın veya dikey sütunharfleri STR , DEX , CON , INT , WIS ve CHR yazın. Onlar, kuvvet , maharet, anayasa , zeka , bilgelik ve karizması için stand . Bu harflerin her birinin önünde, sen her istatistiğe için toplam puan koyacağız . Bu mektuplarınsağ tarafında, bu istatistikler ( örneğin ırk, seviye veya ekipman ikramiye gibi) baz rulo değiştirmek neden düzenleyiciler listelemek isteyeceksiniz . Sonra istatistikler her verir ne değiştirici gösteren bir kutu oluşturun . Puanınız 14 Örneğin , sizin değiştirici +2 olacaktır . Lütfen istatistiklerini belirlemek vedeğiştiriciler ne oldukları hakkında ayrıntılı bilgi için» 3rd Edition Oyuncu Handbook » Bkz .
3

vurmak puan izlemek için kağıda bir nokta oluşturun. Size isabet zar , maksimum canının kayıt ( senin canının belirlemek için rulo kalıp ne tür ) ve hasarı kaydetmek için bir nokta bir nokta gerekir .
4

mücadele istatistik bloğu oluşturun . Bu alan zırh sınıfı , kullanılan silahlar , inisiyatif , tasarruf atar ve saldırı rulo dahil etmek gerekir . 3rd Edition için zırh sınıfı istatistikleri dokunmatik ac, ac dahil etmek gerekir zaman düztaban , azami dex bonus zırh onay ceza ve gizemli büyü hatası. Bazı insanlar da bu blok içinde büyü direnci ve zarar azaltma koymak seçin . Sizin girişim beceri ya da kahramanlık herhangi düzenleyiciler içermelidir . Tasarruftaban rulo ve büyüler , ekipman , istatistik veya ırk herhangi düzenleyiciler dahil etmek gerekir atar . Sizin hasar rulo kepçe ve ekipmanları , kahramanlık ya da seviyeleri herhangi bir özel modifiye , değişiyordu , arbedeye kaydetmek için boşluk olması gerekir .
5

becerileri için bir nokta oluşturun. Eğer saflarını satın aldığınızbeceri veya yalnızca bu becerileri tüm liste ya . Eğerbecerileri listelenen sonra, her bir sınıf beceri veya çapraz sınıf beceri olup olmadığını kaydetmek yanındakilistesine yer olması gerekir . Sonrabeceri , yetenek düzenleyiciler ve herhangi çeşitli nitelemeler içine koyduk kaç sıralarında kaydedebilirsiniz . Tüm bu ekleyin vetoplam yetenek puanı kaydetmeyi .
6

ekipman için bir nokta oluşturun. Karakter formunun bu bölümü, sizin karakteritüm donanımları listelemek gerekiyor . Onun ağırlığı ve nasıl sahip her öğe pek çok eklerseniz o da yardımcı olur . Eğer macera gibi bu listeye öğe eklemek için kağıda ekstra boşluk bırakın . Bu arada gruplandırılmış ekipman farklı olması için de yararlı olur . Henüz başka bir sütunda , başka sihirli öğeleri , iksir tüm gıda ve temel Macerayla vites koymak isteyebilirsiniz . Ayrıca para izlemek için bir alana ihtiyacınız olacaktır . Platin parçaları , altın parçaları , gümüş parçaları ve bakır parçalar halinde para bölün . Bunlar genellikle pp , gp , sp ve cp olarak kısaltılmıştır .
7.

deneyim puanı kaydetmek için bir yer belirleyin . Birçok kişibir sonraki seviyeye yanı sıra kayıtmevcut deneyim seviyesi ve herhangi bir deneyim ödül elde etmek içinhedef deneyim puanı koymak seçin .
8.

Tutanak özel yetenek ve kahramanlık . Bu özel yetenek ırk, sınıf veya özel macera – ilgili değişiklikler gelebilir . Ayrıca kahramanlık kaydetmek gerekir .
9

sınıf – özel ihtiyaçları için bir alan belirleyin . Spellcasters büyü ( gizli tekerlekler için ) bildiklerini büyü onlar günde olsun kaç büyü listesi çarşaf ve büyü her gün atılmıştır ne takip etmek için bir yetenek gerekir . İlahi tekerlekler kendi etki alanları kayıt için gereken ve tüm tekerlekler onların kurtarmak zorluk sınıf numaralarını kaydetmek gerekir . İmamlar ve paladin turn- ölümsüz bilgileri kaydetmek gerekir . Barbarlar onlar kasıp kavuran ve ne kadar her öfke sürer kaç kez izlemek gerekir .
Temel karakteri için bir nokta oluşturun

10
bir 4th Edition Karakter Sayfası Yapımı açıklaması. Bu karakterin adı, adınız ,karakterin uyumu , hamisi tanrı , ırk , cinsiyet , boy ve kilo için çizgileri içermelidir . Ayrıca sınıf listenize nokta ve kaç düzeyleri o sınıfta kazandık gerekir .
11 karakterin istatistiklerine için bir blok oluşturma

. Yazın veyaharfleri yazın: dikey sütunda STR , DEX , CON , INT , WIS ve CHR . Onlar, kuvvet , maharet, anayasa , zeka , bilgelik ve karizması için stand . Bu harflerin her birinin önünde, sen her istatistiğe için toplam puan koyacağız . Bu mektuplarınsağ tarafında, bu istatistikler ( örneğin ırk, seviye veya ekipman ikramiye gibi) baz rulo değiştirmek neden düzenleyiciler listelemek isteyeceksiniz . Bir nokta oluşturun

12
rekor puan ve ilgili istatistikleri çarptı. 4th Edition Bu maksimum canının , ikinci rüzgar , ölüm tasarruf atar , şifa kesintileri, günde dalgalanmaları , kullanılan dalgalanmaları , kanlı ve eylem noktaları içerir . Bazı oyuncular aynı zamanda hayrete veya usanmak gibi koşullara işaretlemek için kendi canının yakın bir nokta var .
13. tepkilerini kaydetmek için bir nokta oluşturun

. Girişimleri , hız , pasif içgörü, pasif algı , dokunulmazlıkları ve dirençler olarak rekor gibi şeyler .
14.

Kayıt savunmalar ve saldırılar. Bu tür zırh sınıf gibi bilgileri kaydetmek için bir blok oluşturmak , metanet , tasarruf tasarruf refleks vesavunma istatistikleri için tasarruf edecek . Saldırı bölüm silahıile vurduğu bonusu ,gücü veya maharet değiştirici , yeterlilik , başarı geliştirme ve yapılabilirzarar kaydetmek için hatları olması gerekiyor .
15 mevcutbecerilerini Liste

ve karakter bu becerileri eğitimli olup olmadığını işaretlemek için bir onay kutusu var . Çok daha kolay sadecekarakter kağıda hepsini listelemek için yapım 4th Edition içinde çok daha az beceri vardır . Mark onları etkiler vebecerileri hakkında yapmak gerekir herhangi çeşitli notlar için odayı terkyeteneği değiştirici .
16. Tutanak herhangi bir ırk özellikleri , sınıf özellikleri , yeterlilikleri ya da diğer notlar

.

17 bir ekipman listesini yapın

. Ekipman listesi de size şu anda her donanımlı ne kaydetmek bir bölüm gerekiyor » yuvası . » Örneğin,» baş » , tek bir kask , taç ya da başka başlık parçası giymek hangi bir yuvasıdır. Ayrıca hazine kaydetmek için bir yer gerekiyor.
Kazanılan 18

Tutanak kahramanlık , konuşulan dil ve deneyim puanları .
19 güç endeksi için bir sayfa oluşturun

. Bu levha , günlük ve programı , sahip güçlerinsayısını kaydetmek ve at- irade , karşılaşma onları yıkmak olacaktır . Ayrıca bir ritüel kitap , kaç sayfa kullanılmış ve ne onun maliyeti ile ilgili bilgileri kaydetmek isteyebilirsiniz . Birçok oyuncu satın almak ya da onlara güçlerini ve her iktidar için gerekenözel bilgilerin tümünü izlemenize yardımcı kartlar oluşturabilirsiniz ya .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση