Bilgisayar ve Tarihçesi Video Oyunları

bilgisayar ve konsollar için video oyunlarıtarihinin sonrası Dünya Savaşı Amerika’daki başlangıcıdır. Endüstrisi 1977 ve 1983 yılında sanayi çöker gibi onun aksiliklere , olmuştur . Bugün ,video oyun endüstrisinin ağırlıklı olarakAmerika Birleşik Devletleri ve Asya merkezli , belki Japonya’nın Nintendoen baskın trend- setter ile . 14 Aralık 1948 tarihinde Origins

, patent adlı bir oyun için , Estle Ray Mann ve Thomas T. Goldsmith yayımlanan » Katot – Ray Tube Eğlence Cihazı . » Modern video oyunu Bu öncü bir hedefe doğru hareket gibi oyuncuların bir füzenin , düğmeleri kullanarak ,hızını ve yönünü ayarlamak için izin verdi. Oyunun teknolojisi sekiz vakum tüpleri gibi temel oldu. Erken 1950 ve 1960’lar, İngiliz bilgisayar bilimci Christopher Strachey ve Douglas AS profesör , bilgisayar oyunları için diğer prototip geliştirdi sırasında .
1970s

1971, iki çarşısonbaharında Oyunlar , » Galaxy Games» ve » Computer Space » serbest bırakıldı . Eski Stanford Üniversitesi öğrencileri tarafından geliştirilen ve sadece bu kampüste mevcut idi . Ikincisi olsa da,ülke genelinde 1500 den fazla yerle dağıtıldı . Yaratıcıları » Bilgisayar Space , » Nolan Bushnell ve Teb Dabney ,video oyun üreticisi Atari , Incilk sürümü kolay kullanımlı bir arayüz vardı ve büyük bir hit haline geldi » Pong , » idi kurdu. 1970’li yıllarda , Magnavox dailk ev video oyunları ile birlikteilk konsolu ,Odyssey, yayınladı.
1980’ler

1980 yılında ,ilk büyük renkli video oyunu , » Pac – Man , » çarşı şeklinde geldi . Bu süre zarfında , Atari geniş satan ev konsolu olduVideo Bilgisayar Sistemi yayınladı . Diğer iki konsolu üreticileri , Mattel ve Coleco Industries ,video konsolu pazarının büyük pay almıştır . Bilgisayar oyunları1970’li yıllarda yapıldığını rağmen genellikle telif hakkı yasasını kırdı ve üniversite ana bilgisayarlarda geliştirilen gibi , ticari , dağıtılmış değil . 1980’lerin başında ev bilgisayar alımlarınındalgası sırasında , erken çevrimiçi interaktif oyunlar da dahil olmak üzere oyunlar , yaygın olarak kullanılabilir hale geldi . 1983 yılında olsa da,bilgisayar oyunu sektörü birkaç geliştiriciler kendi kapılarını kapatırken ile çöktü . 1985 yılında , Nintendo ve NES sistemini yayınladı .
1990s

1990’larda , video oyunlarıkarmaşıklığı ileriye atılmış büyük bir adım attı . Geliştirilmiş grafikler , strateji daha büyük bir derecesi ve daha iyi bir genel üretim değerleriev konsol sanayinüfusunun büyük bir bölümü boyunca , büyük bir uluslararası pazara ulaşmasını sağladı. Bu dönemde Landmark oyunlar » Myst «, » Dune II , » » Sonic the Hedgehog «, » Street Fighter » ve » Alone in the Dark . »
2000’li
dahil

21. yüzyılın ilk on yılınınboyunca, video oyunları casual oyun , basit oyunlar ve karmaşık , son derece şiddet oyunları arasında değişiyordu . » Resident Evil » gibi oyunlar şiddet canlandırmakta tartışmalara çekti . 2000’li yıllarda , ev konsolları hiç üretim değeri ve başlıkları daha geniş bir yelpazede artan online oyun tanıtıldı . «Sims , » bir avatar – tabanlı oyun , şimdiye kadaren çok satan bilgisayar oyunu oldu. 2006 yılında yayımlanan ,Nintendo Wii sınırlı karmaşıklığı ve strateji ile , gündelik – oyun oynamak esas odaklanarak , rekor izleyiciye ulaştı .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση