TSRW Nesneler Mesh nasıl

TSR Workshop , ya TSRW gibiSims 3bilgisayar oyunu için mobilya ve saç gibi özel içerik oluşturmaeylemini kolaylaştırmak içinSims Kaynak tarafından oluşturulan bir araçtır TSRW herhangi doğasında yoktur rağmen. yetenekleri hasırlar , bu tür MilkShape 3D gibi 3D modelleme programları ile çalışmak üzere dizayn edilmiştir . You Need olacak TSRW , MilkShape 3D ve meshing.Things temel bir anlayış gerekirSims 3 MilkShape 3D Atölye WordPress plugins
MilkShape 3D ( kayıtlı sürüm değil, deneme sürümü ) ile
TSR Workshop
3D modelleme yazılımı ( Eğer örgü oluşturulması için MilkShape 3D kullanmak olmaz ise)
Daha talimatlar bir nesne Klonlama
göster
1

» Yeni proje oluştur » üzerine tıklayın vesonraki pop – up iletişim kutusundanuygun kategoriyi ( » Hair «, » Aksesuar «, » Object » ) seçin .
2

referans nesne olarak klonlamak için bir nesne seçin . Eğerişi en aza indirmek için oluşturmak istediğiniznesneye şekil mümkün olduğu gibi yakın bir şey almak . Eğer teknik Örneğin , bir yatak kullanılarak bir bar taburesi oluşturabilir , ancaknihai mesh oluşturmak için daha zor olacaktır . » İleri » düğmesine tıklayın.
3

» Proje Adı » doldurun diğer yaratıcıları tarafından tasarlanan bile olanları ,oyunda herhangi bir nesneden farklı bir adla . Sims Kaynak atnesne oluşturma öğretici gibi » creatorname_objectname_date_time » gibi bir biçimi önerir .
4

«Başlık » doldurun ve » Açıklama «. Bunlar çok açıklayıcı olmalıdır oyunculara görünecektir . «Next » ve ardından » Tamam » a tıklayın son iletişim kutusunda.
5

olarakprojeyi kaydedin. yeni örgü için bir referans olarak dosyayı hft .
6

düzeylerini görmek içinMesh sekmesine tıklayın ayrıntı veya lods . Bir LOD’yi almak ve sonra kırmızı bir ok uzakta işaretleme ile klasörler gibi görünüyor ki ,ihracat düğmesini tıklayın . Bu bir . Wso dosyası olarakörgü ihraç edecek . Her biri ayrı bir dosya adı vererek, her LOD için bunu yapın .
DüzenlemeMesh
7 MilkShape veya başka bir 3D modelleme programı kullanarak yeni örgü oluşturun

. Bir başlangıç ​​noktası olarakorijinal nesne kullanmak veya sıfırdan yeni bir kafes oluşturabilirsiniz .
8.

poli sayısını optimize . Çok fazla poliler venesneoyunu yavaşlatacak , ama çok az ve ham ve bitmemiş bakacağız . Şüphe ,referans nesne olarakaynıtoplam tutmak zaman . MilkShape kullanıcılar poli sayılarını optimizeyazılımın DirectX Mesh Araçları kullanabilirsiniz . Diğer 3D modelleme yazılımı kendi optimizasyon araçları olabilir
9 MilkShape içindeörgü açın

– . Eğer bu adım için MilkShape kullanmanız gerekir – Dosya seçin ve > ithalat > TSRW nesne. Eğer TSRW ihraç. Wso dosyalardan birini seçin . Şimdi görüntülenen iki kafesleri olmalıdır : .Referans nesnesi ve yeni nesne
10Bones sekmesine tıklayın

. Hiçbir kemikleri listede varsa , bu adımı atlayın . Aksi takdirde , her kemikte tıklatın ve sonra » SelAssigned . » Orijinal nesne yanarsa , o kemik bu nesneye bağlı . Daha sonrakemik adını , ardından yeni nesne üzerinde çift tıklayın , » atama» yeni nesneyekemik atamak . Yeni bir . Wso dosyası olarak ihracat .
11

tekrarlayın TSRW ihraç 3 ve her 4 . Wso dosyasını adımlar .
Nesnenizi
Terbiye TSRW itibaren 12

, yanındaki daha önce kullanılanExport düğmesi bulunanAktar düğmesini tıklayın. Eğer doğru görüntülendiğinden emin olmak için MilkShape ihraç. Wso dosyalarından birini seçin .
13.Auto sonrakiİthalat düğmesinin bulunan Sun Shadows butonuna , Oluştur üzerine tıklayın

. Bir daire içinde iki oksembolü vardır . Bu otomatik olarak yeni bir nesne içinuygun gölge örgü üretecektir .
14 yeni kafesleri kaydedin

. Hala , UV haritalar oluşturmak haritalar ve dokular yumru ve sonra nihai nesnesi oluşturmak için TSRW bu kaynakların her birleştirmek gerekir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση