F6 Hollandalı Savunma Sorunu Nasıl

Birçok satranç oyunları Beyaz d4Kraliçe’nin piyon hareket ile başlar. Siyah genelliklesimetrik hareket , piyon D5 yaparak takım izler . Ancak, uzak simetrik oyundan kırmak Black için savunma açıklıklar vardır . Böyle bir açılışHollandalı Savunma . Bu açılış erken 20. Yüzyıl Rus ustaları ile popüler oldu . Ancak, onun popülaritesi bazı kaybetti ve artık bir profesyonel düzeyde kullanılır . Açılış birincil sorunuf6 meydanın etrafında dönmektedir . BaşarıylaHollanda Savunma kullanmayı Siyah sağlayan , bu potansiyel sorun kurtarmak için bir kaç taktik fikirleri kullanın. Talimatlar 1. Her zaman bir hamle yapmadan öncesorun kareler tespit
.Sorun kare ve problem parça tanımlayın

. Hollanda Savunma durumunda , sorun kare f6 olduğunu. Sorun parça G8 Black’in Knight . Taşımak için bu küçük parça içinen yaygın karelerden biri güçlü bir karakol üzerine Black’in Şövalye yerleştirdiği , f6 olduğunu. Siyah hamle veya e5 ya e6 birinee piyonu taşındı Ancak, Beyaz Siyah’ın Kraliçe’yeKara Şövalye çivileme, daha sonra G5koyu kare Bishop hareket edecek güçlü bir olasılık var .
2

sorunlu f6 meydanın etrafında Black’in açılış geliştirin . Sorun Black’in Kraliçe’yeKara Şövalyepotansiyel çivileme bilerek , Siyah uygun bir savunma hazırlamak . Beyaz d4d piyonunu hareket sonrasındaHollandalı Savunma genellikle oynanır. D4 White’ın ilk itme sonra , Siyah f5 yanıt verir. F5 içinf piyonu hareketmerkezi kareler d4 ve e4 bir piyon çoğunluğu sağlamasını Beyaz durur. Ancak , f5 içinpiyon hareket potansiyel kontrolünden Black’in Kral açığa diyagonalh5 -E8 açılır . Black’in e piyon7. Rank hala varsaaçılışında bu noktada ,Şövalye güvenle f6 taşınmış olabilir .
3 gibi Piskoposlar , Rooks gibi tüm uzun mesafe parçaları üzerinde bir göz atın veKraliçe .f6 meydanında Dur White’ın potansiyel pimini

. Genellikle , basit bir taktik hamle pozisyonları aşırı karmaşık acemi oyuncular tarafından cevapsız . F6 siyahın Şövalye geliştirmeden önce , Black’in h piyon h6 taşımak . Bu piyon hareket Siyah oradaŞövalye pozisyonları sonra g5 için hareket White’ın Bishop önler . Bu piyon hamlesi de geri rütbe arkadaşıufukta ise kritik olabilir Black’in Kral için bir kaçış kare oluşturur .
Tüm kurulunda 4 Bak bir hamle belirlenmesi ,merkez sadece .

pimin şiddetini hesaplayın. : Göreli ve mutlak pim iki türü vardır . Küçük bir parçaKraliçe tutturulmuş olur zaman çok acemi oyuncu panik . Bu, yalnızca Siyah yavaşlatabilir hizmet veren bir göreli pin. H6 çalınamaz çünküŞövalyeKraliçe tutturulmuş olursa ,Kraliçe taşıyın. Bağlantılarını yaparkenparça koyu – squared Bishop olduğundan , hafif bir kareKraliçe hareketsorunu çözecektir . Mutlak pimleri bir parçaKral tutturulmuş olduğu pimleri bulunmaktadır . Mutlak piminin durumunda, kral taşınacak sahiptir. Parça hareketli genellikle tehlikeyeKral koyar yasadışı bir hareket oluşturmaktadır .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση