Zil Mermerler Nasıl Oynanır

Zil Mermerleroyunu19. yüzyıldan beri oynandı olmuştur . Zamanboyunca,oyunun farklı varyasyonları oluşturulur ve yeni kurallar oluşturulmuştur . Birçok mermer turnuvalar resmi oyun olarak Ringeroyunu seçmiş ve bu turnuvalara kuralları değişebilir . Aşağıdaki nasıl
2 ila 4 oyuncu oyuncu
başına 1 tetikçi Daha Talimatları show
13 mermerler
İhtiyacınız olacak Zil Marbles.Things oyununu oynamak için size gösterecektir

Oyunu Kurma
1

tebeşir ile zemin veya diğer sert yüzey düz bir yüzey üzerinde bir daireyi çapı 10 feet yapın veya parmağınızla veya bir ilekir veya sert kil yere bir daire yapmak sopa . Bu daire» Zil Hattı » denir.
2

İşaretle haç veya » X «hatları dik açı oluşturacak şekilde şeklindehalkamerkezinde iki satır . Bu oyundamermerler yerleştirmek için bir rehber olacaktır .
3

» Xdört çizginin her birine» X «ve üç mermerçok merkezi bir mermer koyun . » Birbirinden üç santim uzaktabilye yerleştirin .
4

hattınınortasında dokunmadan ,halka önünde ve teğet olan düz bir çizgi bir » Gecikme Hattı » Draw .
5

daLag hattınahalka ve paralel karşısında çizilenhalka düz bir çizgi teğet olan bir » Pitch hattı » çizin.
6

elde çelik veya metal hariç şey , yapılan her oyuncu için bir tetikçi. İdeal olarak, 1/2 inç çapında veya daha büyük , ancak çapı fazla 6/8 fazla inç olmalıdır .
7

bodur aşağı atıcı veya atmakPitch Hattı karşı ayak Standı hat üzerinde eklemleri ilehalka genelindeLag hattı doğru tetikçi ateş . Bu oyun, » Kamalama » olarak adlandırılan ve oyuncuların her oyun öncesi lag gerekir . Lag Line yakın gelen Nişancılag kazanır ve ilk vuruyor .
ÇalmaOyunu
8

dönüşler aşağı sadeceYüzük dışında veya » Knuckling Aşağı» çömelme atın hatring dışına» X » bir veya daha fazla mermerler vurmak için çalışırken, mermer ateş veyaring dışına rakibin atıcı vurmak için . Sen ateşhalka etrafında herhangi bir alanı seçebilirsiniz .
9

halka nakavt her mermer için birinin bir puan alın . Eğer rakibin tetikçi vurmak her zaman için biri bir puan alın ve aslındaring dışında kendi tetikçi ateş eğer ,halka çıkıp tüm rakibin mermerleri ve onların puan almaz .
10

eledikmermerler Pick up ve size kadar çekime devam yaring dışına kendi tetikçi vurmak veya bir mermer ya daring dışına rakibin atıcı vurmak için başarısız .
11

dönüşünsonundaringde tetikçi bırakın . Tekrar sıranı hale geldiğindehalka çıkmışsa bile , tetikçi Pick up ve sizde çekim almak .
12

son mermer dışarı vuruluroyunu bitirir . Kazananoyununsonundaen yüksek puana sahip oyuncu.

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση