girinti Oyunları Oyna için . Kırmızı Işık /Yeşil Işık
Tüm çocuklaroyun alanının bir tarafında sıraya , ve bir öğretmen , yönetici ya da gönüllü öğrenci (» arayan» )diğer tarafında duruyor . O kişi » yeşil ışık » vekişinin yönde çalışacakçocukları diyor . Herhangi bir zamanda ,kişinin » kırmızı ışık » bağırma veçocuklaryerinde dondurma ve kişi tekrar » yeşil ışık » dediği kadar hareketsiz kalmak zorunda . Hemen bitmiyor , ya da » yeşil ışık» diğerinden önce yeniden yayınlanmaya başlayacak olan çocukoyun elimine edilir . Arayana bunu yapmak içinilk çocuk daha sonra arayanın gibi bir dönüş alır . Tüm oyuncular elenirse,öğrenci, yeni bir arayan seçebilir veya arayan olarak başka bir dönüş almak ya .
Red Rover
Bu test etmek ve geliştirmek için iyi bir oyun gücü. Aralarında makul bir mesafe ( en az 50 metre ) ile , birbirine bakan , iki eşit grubaçocukları bölün ve onları hizaya var . Her takım el ele vererek bir zincir oluşturmak var .
Bir takımdiğer takımın üzerinde bir oyuncu seçerek ve diyerek başlar » Red Rover , Kırmızı Rover , gel ( oyuncunun adı) edelim. » Bu oyuncu daha sonradiğer takımın doğru koşar ve onun zincirini kırmaya çalışır . Zincir tutarsa ,oyuncu o takım katıldı. Zincir kırılırsa ,oyuncu rakip takımın bir üyesi ile döndürür . Oyun bir takım tümoyuncuları var biter
Red Rover büyük bir avantaj ile , eğlenceli ve rekabetçi .:. Her oyuncukazanan takım biter
Four Square
8 ayakları dört eşit parçaya , yaklaşık 8 metre ileyere büyük bir kare yapmak , tebeşir kullanma. Bir oyuncu her meydanda duruyor vekareler rütbe sırasına göre şöyledir: Kral , Kraliçe , Prens , Prenses . Kraltopu sıçrar ve başka bir oyuncu doğru vurur . Bir oyuncu kendi meydanında sekerek önce , bir oyuncu vurur öncetopu bir meydanda iki sıçrar , ya da bir oyuncu auttopa vururtopa vurur ( ya datopa vurabilirsiniz ) kadar oyun devam . Bu klasik oyun çok basit : bir oyuncu «Bu , » olarak seçilir vediğerleri peşinden koşmak ve onları etiketlemek girişimi için vardır . Oyun başlamadan önce , ( örneğin bir ağaç ya kanalizasyon kapağı gibi) bir dönüm noktası güvenli bir alan olarak seçilen ve oyuncular » bunun (genellikle beş ila 10 saniye . ) üzerinde zaman bir miktar geçirebilirsiniz It » bu oyuncu olur , bir oyuncu etiketleri » . » Ya , bu oyunun bir varyasyonu Başka bir varyasyon oyuncular oluşturmanıza olanak sağlar gibi bir kategoriye bir öğeyi arayarak geçici bir güvenli bölge » O » bir etiket yapmak için çalışır . ( Bu araba modeli , bir kitabınadını , kahvaltı tahıl , bir renk, bir TV karakteri , o öğeleri büyük numara ile herhangi bir kategori olabilir ) . Oyuncu başarılı bunu yaparsa, «Bu » başkası takip gerekir . Her kategoride her öğe yalnızca bir kez kullanılabilir . Bir oyuncu biroyun alanının sonuna vediğerkalanı yukarı çizgi üzerinde duruyor ( aralarında en az 100 metre ya var en iyisidir . )oyuncununhavaya yüksek ya bir top atar veyayerden sert sıçrar veoyuncularıngeri kalanı onu yakalamak için çalışmayın . koşturarak bir sinek top 100 puan değerindedir . Bir sıçrama yakalamak 50. Bazı çocuklar diğerleri iki kez geri dönmüş bir top 25 puan değerinde olduğunuüstünlüğü ile oynarken birden fazla kez sekerek bir top , öldüğünü oynamak değer . ilk oyuncu puanı 500topu atmak içinyanındadır. Puanonur sistemde tutulur . Bu bir fiziksel ve potansiyel olarak tehlikeli bir oyun , ama aynı zamanda uzun zamandır bir oyun favori. Çocuklar , bir merkez çizgisinin her iki tarafında eşit olarak takım halinde ayrılır. Oyun o çizgiye doğru yarış iki takım ona ( genellikle en az bir , birkaç ) üzerine yerleştirilentopları toplamak için başlar . Nesnesi, diğer ekip üyeleri ortadan kaldırmaktır ; onlar atılan top, ya isabet zaman oyuncular elenirse onlar atmak tophedef tarafından yakalandı . kendi ekibinin bir üyesi bir topu yakalaroyuna tekrar girebilirsiniz elendi oyuncular.
Etiket ( ve Çeşitlemeler )
. Oyuncularınyerinde durdurmak gerekir ve başka bir oyuncu kendi bacaklarının arasından emekleyerek onları kurtarır kadar tekrar hareket edemez etiketlendi » Freeze Tag » olarak adlandırılan
500
Yakartop