1960’larda Çocuklar tarafından Oynanan Oyunlar

1960 yılında ,Amerika Birleşik Devletleri’nde aile başına düşen ortalama çocuk sayısı 2.33 idi ; bugün, 1.87 bulunuyor . Çünkü İkinci Dünya Savaşı’ndan sonrabebek patlaması ,nüfus zamankinden daha fazla çocuk oluşturmuştur . 1960’ların Masa oyunlarıgeçmişte yaygın görüşleri değişen olduğunu bir toplum üzerinde duruldu . Oyunlar eller yaratılması veya görevleri , teknoloji ve sosyal tutumlarını değiştirerek ve iyi eski aile eğlence dahil. Aile Oyunları

Başlangıçta sonra , sözde » HayatBaklavalı Game , «oyunun 100 yıllık tarihini kutlamak için 1960 yılında yeniden yayımlanmıştır Milton Bradley tarafından 1860 yılında yarattı. YaşamOyun çocuklar için pazarlık ne zaman değildi hayatın bir tarafını gösterdi . 3 – D Oyununamacı Kapitalizmin üzerinde duruldu. Oyun boyuncaen çok başarı eldeoyuncusugalibi oldu . YaşamOyunuSmithsonian Enstitüsü Amerikan Ulusal Tarih Müzesi’nindaimi koleksiyon parçasıdır .
Yeni Teknoloji

oyun – elektronik gibi teknolojik gelişmeler genişletilmiş ,masa oyunu , » Operasyon » çıktı. Orijinal adı » Death Valley , » oyuncularçölde » su » aramak için bir metal prob kullanmak istiyorsunuz . 1965 yılında ,Milton Bradley Company Çalışma içinkavramını aldım . Oyun ayarı yerineçöl bir hastane olmuştur . Oyuncular adında bir hastadan 12 parçalarını kaldırmak için girişimlerde operasyongemide bir ampul ve bir uğultu sesi dahil » Boşluk Sam . » Cımbızmetal prob yerini ve oyuncular Boşluk Sam’in vücudunun parçalarını kaldırmak için onları kullandı . Bir oyuncutarafı dokundu halinde zil» cerrahi » başarısız oldu veoyuncu bir dönüş kaybedeceğini belirten geliyordu .

Hasbro tarafından 1967 yılında düzenlendi , Işık -Brite bir kullanılan basit bir sanat oyuncak oldu ışık kutusu, peg – tipi ışıklar ve bir kağıt siyah sac . Oyuncular desenli favori karakterleri görüntüleri , veya oyuncular kendi çizimleri oluşturabilirsiniz kullanarakışık kutusunun içinemandal takılı .
Yaratıcı Oyun

1960 yılında , Ohio Sanat Etch» sihirli ekran» olarak bilinen bir Sketch , tanıttı ve aslındasözde » L’ Ecran Magique . » Etch – A – Sketch bir kalemle bağlıoyuncu büküm kolları aracılığı ile yönlendirilen yatay ve dikey çizgiler çekti . İç dizeleri ve kasnaklar açıldığında da metal litografi denir , çizgiler oluşturarak , ince bir kaplama karşı kazınmış gizli » alüminyum tozu ve plastik granül » ile bir ekran boyuncakalemi taşındı. Ohio Arts göre ,Etch – A – Sketch » sanat becerileri, görsel olsa da , el becerisi ve bireysel ekspresyonizm geliştirilmiş resim ve desenleri çizmek için bir çocuk ilham . »

Spirograph » model döner şablonlar ile çizim edildi » Tim Walsh , Zamansız Oyuncaklar yazarına göre . Spirograph 1965 yılındaNürnberg Oyuncak Fuarı’nda tanıttı . Kenner , çocuklar oluşturmak için izin interaktif oyuncaklar üretilen bir oyuncak şirketi ,Spirograph satın aldı. Çocuk bir plastik diskin üzerinde bir deliğe bir kalem yerleştirilir vedisk daha sonra çocuklar içinilk mühendislik oyuncak birini üreten , bir dişli etrafında döndürüldü.
Parti Oyunları

Twister 1966 yılında bazı tartışmalı tarafından kabul edildi .oyunu farklı renkli çevreleri ile bir spinner ve büyük bir mat dahil. Spinşans tarafından dikte gibi oyuncularçevrelerin ellerini ve ayaklarını yere için bir oyuncu yere düştü kadaroyununnesnesi oldu . Oyun olarak iç içe Oyuncu organları daha önceki zamanlarda cinsel ahlak zorlu , ilerledi . Twister Amerika’da cinsel tutumlarını değiştirerek odaklanmış vekültürgençlik bir daha açık fikirli görünüm için izin verdi.

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση