Source SDKKaynak Altyapısı kullanan bir oyun geliştirme kiti olduğunu . Bu » GMOD , » » Half Life 2 » ve » Left 4 Dead 2 gibi oyunlar için özel içerik oluşturmanıza olanak sağlar . » Çekiç harita düzenleme aracı Kaynak SDK ile paketlenmiş geliyor ve oynamak için yeni haritalar oluşturmak için olanak sağlar . Bir locaharita derinlik verir ve daha büyük hissettiren , bunu bir gökyüzü vermek içinharita etrafında statik bir doku oluşturarak bir harita özelliği olduğunu. Kaynak SDK içinde Skybox dokular özel ihtiyaçlarınıza uygun şekilde oluşturulabilir . Talimatlar 1
Yük Steam,yazılım platformu
ve»Araçlar » sekmesine tıklayın .
2. araçlarılistesinden «Kaynak SDK » seçeneğini seçin
ve açık
Hammer harita editörü . Yeni bir harita başlatın veya düzenlemek için varolan bir yük .
3
,» Araçlar » menüsüne tıklayın » toolsskybox » seçmek ve kullanmak için bir fırça aracını seçin .
4 skybox’a için özel dokular yapmak içinfırça aracını kullanarakgörüntü dosyalarını hazırlayın
. Tüm resim dosyalarıaynı çözünürlükte olması gerekir . Sen tam bir skybox oluşturmak için altı doku dosyaları gerekir .
5
görüntü dosyaları «Dosya » ve tıklayarak Vana Doku Format ( VTF ) Dönüştür » Al . » Haritanızda içine yüklemek ve VTF kendi biçimini değiştirmek içindoku dosyaları seçin .
6Source SDK dosyasındakiMalzemeler klasörü açın vedosyayı açmak
» skybox . »
TextureName
{
$ basetexture »
$ hdrcompressedtexture :Aşağıdaki satırları ekleyerekyeni doku dosyalar içinmalzemeleri oluşturun »
$ nofog 1
$ ignorez 1
}
7
» Harita «, » Harita Properties » i seçin ve » Skybox Doku adı. » Lütfen skybox dokuadını yazın .
8.
skybox’a içinözel dokuları uygulayın ve haritayı kaydedin .