Gizem Tarih Kurallar

Mystery Tarihi başlangıçta Milton Bradley tarafından tasarlanmış bir tahta oyunudur . Oyununilk versiyonu 1965 yılında raflara veoyun 1970 , 1999 ve 2005 yılında yeniden yayımlanmıştır .1999 versiyonunda oyuncular kendi gizem balo tarihinden itibaren ipuçları almak için kullanabileceğiniz farklı oyun ve elektronik telefon içerir . 2005 versiyonu, klasik Gizem tarihi bir remake veelektronik telefon içermez . 2005 Sürüm

Klasik Gizem Tarihi :game.Classic Gizem tarihi bir High School Musical sürümü de bulunmaktadır 2005 versiyonu iki dört oyuncu, yaşları yedi ve içindir . Nesne dört gizem tarih biri için hazır olsun vekapının arkasında onu uyan bir tarih bulmak içinilk kız olmaktır . Oyun tahtası ,gizem kapı , beş gizem tarih , 48 giyim kartları, standları ile dört piyonlar ve ölmekoyunu ile dahil edilmiştir .

PLAY hazırlanıyor oynamak ilk defa,Gizem Kapı monte gerekir . Kapıyı oluşturan dokuz adettir. Kapı ön var ,kapı arka ,kapı tokmağı ve beş gizem tarih kartları için iki adet. Senaltüst bir ve beş ile , beş kadar sırayla bir gizem tarih kartları yığını. Yuvarlak kapı tokmağı parçakapıdeliğinden geçer veraptiye bağlanır . Gizem tarih kartları öylesine bir yukarı bakacak arka parçakapımenteşeleri üzerinde kaydırın . Kapı parçalarımenteşeleri bağlanmak vekapıoyun tahtası üzerinde belirli bir alana sığar . Ayrıca plastik taban parçası halinepiyon parçalarının her takmanız gerekir .
Tarihler Türleri

tarihleri​​farklı türleriBisiklet vardır piknik ,Prom Tarihi ,Snowboard Tarih veSahil tarihi . Bir cep koruyucu ve gözlük takan bir Nerd kart da vardır . Nerd kaçınılmalıdır .
Oyunu Her oyuncukalıp rulo

oynayın. Yüksek rulo oyunsola devam ile ilk gider. Dönüşte, sizekalıp rulo vetahtanın etrafında saat yönünde hareket peg . Sen indialanı üzerinde herhangi bir yönergeleri izlemeniz gerekir. Eğer bir Take alanda arazi varsa,beraberlik kazık ,kazık atmak , ya da başka bir oyuncu bir kart almak içinalan yönergeleri izleyin . Eğerswap alanı arazi ve kartları takas için talimat varsa
başka bir oyuncu , her iki oyuncu kendi elleriyle ve birbiri ile ticaretin bir kart seçmelisiniz .
bir Açık’ta üzerindeKapı alan arazi varsaOyunu

Kazanma ve bir kıyafeti tamamlamak içindoğru kartları var , size bir tarih için hazır ve uygun tarih geldi görmek içinkapıyı açmak anlamına gelir . Eğer üç eşleşen kıyafeti kartları yoksa , hiçbir şey yapmak ve dönüş bitti . Kapıyı açmak için, rakipler için üç – kart kıyafeti göstermek gerekir . Bir maç değilse
, sen ,kapıyı kapatındüğmeyi çevirin , ve oyun devam gerekir . EğerNerd ortaya çıkarmak içinkapıyı açarsanız , size sahipüç eşleşen kıyafeti kartları atmak veBeraberlik kazık üç yeni kart seçmelisiniz . Oynat devam ediyor. Kapının arkasındatarih bir maç varsa, yandınız .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση