Kendi Şekilli Labirent Oyunu yapmak Nasıl

Bir labirent birçok boyut ve formlarda alabilir puzzle oyunu bir türüdür . Bu bizim marifet test etmek ve yaratıcı deneylerle bize zevk olabilir . Bir labirent başlangıç ​​ve bitiş noktalarını gerekiyor . Ayrıca,amaçlanan seyirci başarı duygusu vermek için yeterli bir meydan okuma sağlamalıdır . , Bilgisayar programları tasarımı kağıda çizerek veya 3 – B yapısal yenilerini oluşturmak da dahil olmak üzere , kendi labirent oyunu yapmak için yollar sayısız vardır . Sen Izgara kağıt
ihtiyacınız olacaknihai labirent game.Things geliştirmek için eklemeler ya da çıkarmalar ya da kullanmak ızgara sistemleri üzerinde kağıt labirentine çizebilirsiniz
Cetvel
Eraser
Renkli işaretleyici
Daha Talimatları 1. cetvel kullanarak , kareli grafik bir kağıt üzerindeamaçlanan labirent içindış taslak çizin

göster . Böylelabirent çevre açıklayacağım bir kare veya dikdörtgen gibi basit bir geometrik şekil seçin . Her kenarında kareler tek bir sayı kullanaraksınır yapmak .
2

Kalem sizin labirentçevresini tasvirdıştaki ızgara kareler her bir X . Daha sonra silmek ya da renkli bir işaretleyici ile gizleyebilir ışık kalem işaretleri kullanın .
3

sınırlanmıştır alanınıngeri kalanı içinızgara şeklini geliştirin . Üst soldaki satırdaki boş bir kare ile başlayın . Ortada bir nokta ilebir sonraki kareyi işaretleyin . Sıranın bütün uzunluğu boyunca Alternatif boş kareler ve noktalı . Alternatif nokta – vesoldaki meydanında başlayarak , yine ,bir sonraki satır tamamlamak için X – desenli kareler . Izgara sınırları içindekalan satır doldurmak için bu iki desenleri alternatif .
4.

birlabirentingiriş noktası temsilçevre kareler arasından X kare , ve farklı bir başka X kareyi seçin çıkış noktasını temsilızgara tarafı. Bir çizgikenarında sadece X’lerin kullanın . Bu iki pozisyonlardakarelerX’lerin silin .
5

giriş noktasında başlayan , nokta sadece kareler silereklabirent dolambaçlı bir yol oluşturun . Yol boyunca virajlarla bol sağlamak veyol kendisini geçmeye izin vermez . Çıkış noktasındayolu bitirmek .
6

boş kareler yalnız veana yolu kapalı bulunduğu yerlerde belirterek çıkmazları ekleyin . Boş kareleri bulmak veana yolu onlardan kurşunnoktalar ve X’lerin silmek . Mümkün olduğunca çok sayıda tek başına boş kareler içinişlemi tekrarlayın .
7.labirentinduvarları oluşturmak için bir kalem kullanarak, kalan iç X ve nokta meydanlardan Trace

.

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση