Bir Harita SDK’dekiSes Kaynağını Değiştirme Nasıl

Source SDK Vana video oyunları için bir geliştirme kiti. Bu oyuncular haritalar ve bu tür » GMOD » ve » Half Life 2 » gibi oyunlar için mod içerik oluşturmasını sağlar . Kaynak SDK sayesinde , özel haritalar zevk için diğer oyuncular için özel ve kamu sunucular üzerinde oluşturulan ve barındırılan olabilir . Ses dosyaları onları benzersiz kılan ve onlara daha fazla derinlik vermek için haritalar içine dahil edilebilir . Bir harita üzerinde ses kaynaklarını uygulama birçok farklı ses türde sunuyor Kaynak SDK tarafından sağlananaraç özellikleri kullanarak yapılabilir . Talimatlar 1

Yük Buhar
ve»Araçlar » menüsünü seçin
. Seçeneklerlistesinden «Kaynak SDK » seçiniz
2

harita düzenleme programı Hammer yüklemek için seçin ve sonraoyun türünü seçin – . Gibi » Half Life 2 » ya da » GMOD » olarak – – Eğerharita ile ilişkilendirmek isteyen bu
3

varolan bir haritayı yükleyin veya yeni bir başlangıç ​​ve daha sonrasoldakimenüdennesne yaratıcısı seçin . . Herhangi bir nesne seçin ve bir ses çalmak için istediğinizharita üzerine yerleştirin .
4.

nesnesini sağ tıklatın vesınıf alanında » env_soundscape_triggerable » yazın. Anahtar değerleri listeden » Soundscape » seçin ve bir oyuncunesneye yakın olduğunda oynamak istediğinizmüzik türünü ya da ses dosyası yazın. Ses dosyaları listesisağdaaçılan menüde bulunabilir .
5

«Ctrl » ve «T » aynı andaTetikleyici Olaylar menüsünü açın ve ardından gelen » Soundscape » seçmek için açılan menü . Eğersağdaaçılan menüde Adım 3’te oluşturduğunuznesneyi seçin ; Bir oyuncunesne yaklaştığında herses dosyası tetikleyecektir .
6.nesne türünü değiştirme veyaharita üzerinde yeni bir konumanesneyi hareket ettirereksesinkaynağını değiştirme

.

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση