Zelda : Ocarina Zaman Walkthrough : Nerede Vadisi’ndedört Mahkumlar misiniz

siz » The Legend of Zelda : Ocarina of Time , » inRuh Tapınağı erişebilirsiniz önceGerudo Fortress sakinleriningüvenini kazanmak zorunda ? . Bunlar saygı ne de güven erkekler ne , böylece onlara becerilerinizi kanıtlamak zorunda . Onlar size bir üyelik kartı sunanGerudo başkanı kendi kale sonuçlarında yakalanandört marangozlar kurtarılmaya Eğerkale veHaunted Wasteland veRuh Tapınağı gidenkapısı erişim sağlayan . Zemin Kat

ilk marangoz Gerudo Cezaevi’nde başlangıç ​​noktasına nispeten yakın tutulur . Nedense ,gardiyanlar sizinle silah ve ekipman bırakmak için uygun gördüm , bu yüzdenhapishaneden firarpenceresinin üstündekitahta çıkıntıyalongshot kullanabilirsiniz . Orada durmak ve aşağı bakmak ; Eğer üç muhafız onların yürüyüş yolları göreceksiniz . Eğer oklar ile onlara ateş varsa, onlar hakkında endişelenmenize gerek yok . Eğeryere atlamak zamansoldakikapıya gidin ; Eğerköşe açtığınızda , bir hücreyeilk marangoz bulacaksınız . Görünen kimGerudo yenmek ve onu serbest bırakmak , onunla konuş.
South Side

bu alanı üzerinden devam edin ve zemin seviyesinde ortaya edeceğiz . Kaleninbir sonraki bölümesolkapı almak . Eğer doğru açtığınızda , durdurmak veuzak köşesinde hedefliyoruz ; Bir bekçi yaklaşım , bu yüzden bir ok ile onu çekeceğiz . Devam verampa yukarı vekaleninçatıyasonraki hakkı almak . Köşede bir bekçi . Eğer onun yürüdüğü görebilirsiniz kendinizi konumlandırmak ve onun tekrar açıldığında hızlaçıkıntının üzerine atlamak vekapıdan geçin. İkinci marangozkapı üzerinde mavi trimhücresinde. Eğer onu serbest sonra bu şekilde devam edin.
Top Floor

çıkıp , sağa dönün vekapıdan devam edin. Boşluğun diğer tarafına almak içinuzak kiriş adresinden longshot hedefliyoruz . Dışarıya çıkmak ve görmekyanındaki kapı aşağı atlamak , yukarırampa izleyin. İçeri kez , durdurmak ve bir bekçi görmek kadarköşeye hedefliyoruz . Onunla anlaşma vesağageçit aşağı gidin. Senüçüncü marangoz ile bir odada bir çıkmaza geleceğiz . Onun hücrekapısının üzerinde koyu yeşil Döşeme vardır . Eğer onu serbest sonra, bir marangoz kurtarmak için sol var, bu yüzden sarfınazar ve yenidenbekçi gönderir.
Kuzeybatı

geri dışarıçıkıntının üzerine yaptıktan sonra, sağınızda bakmak ve aşağı atlamak . SenGerudo Kalesi’ninön girişinde bakan olmalıdır . Başka bir kapı sağ olmak , bu yüzden onu alıp aşağı doğruyolu takip edecektir . Sen bej – yeşil trim dördüncü hücreye geleceğiz . Bu kurtarmak zorundason marangoz tutar . Daha sonra ,Gerudo lideri görünür ve sizeeğitim zemini ,atlı okçuluk aralığı veçöl erişim sağlayan bir Gerudo Üyelik Kartı verecektir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση