Mahjong at Win Nasıl

Mahjong Mahjong oyunu Kazanma 1890 yılından bu yana yaklaşık edilmiş iki özdeş çini veya NAAG’nin ve dört Pung’un , Sheung veya Kong döngüleri olmasını gerektirir bir Çin kiremit oyunu. Örneğin , kazanan bir el iki Pung’un ve Sheung döngüleri veya bir Pung’un döngüsü üç Kong döngüleri ile bir NAAG’nin döngüsü olabilir . Mahjong Eğer veya rakiplerinizi alacak fayans hangi bilmiyorum çünkü , atmak veya üzerine tutun , risk ve şans bir sürü alır . Talimatlar döngülerini

1

Ngan döngüsünü alın . Eğer böyle iki «4 bin » ya da iki olarak iki özdeş çini , varsaNgan döngüsü » kırmızı ejderha . » Ngan her el için gerekli , bu yüzden bu döngüyü tamamlayarak ilk öncelik olmalıdır . . Gereksiz bir kiremit atarak ve varsa döşemek için aynı olan bir kiremit toplayıp Ngan alın
2

Pung’un döngüsünü tamamlayın . Eğer herhangi bir takım elbise , ejderha veya rüzgarlara üç özdeş çini olduğundaPung’un döngüdür. Örneğin, üç «3 kırmızı ejderha » ya da üç kazanabilirsiniz «4 bambular . » Zaten elinde iki özdeş çini varsa veatılır kazıkdiğeri görürseniz Pung’un döngüsünü tamamlamak . İhtiyacınızbirini almak için bir işe yaramaz kiremit atın .
3

Sheung döngüsünü tamamlayın . Böyle » 7 , 8 ve 9 bambular » ya da ,aynı renkten üç çini koşmak varkenSheung döngüsü » 1 , 2 ve 3 çevreler . » Zaten bir satırda iki takım elbise ve üçüncüatılır kazık olup olmadığını Sheung döngüsünü tamamlamak . Sizin döngüsünü tamamlarbirini almak elinizden bir işe yaramaz kiremit atın .
4

Kong döngüsünü tamamlayın . Böyle dört » 7 çevrelerde » ya da dört gibi herhangi bir takım elbise , ejderha veya rüzgarlara dört özdeş çini , varsaKong döngüsü «3 bambular . » Zaten elinizde üç özdeş çini vedördüncüatılır kazık olup olmadığını Kong döngüsünü tamamlamak . Sizin döngüsünü tamamlarbirini almak için gereksiz fayans atın .
Strateji
5

İlk Pung veya Kong için gidin . Bir oyuncu dört Sheung kazanabilirsiniz ama Kong ve Pung’un Sheung üzerinde önceliğe sahiptir . Eğer Kong ve Sheung almak için yakınsa , ilk önceKong döngüsünü tamamlamakSheung döngüsünü tamamlamak .
6

yalnız fayans bırakın . Fayans gruplandırma rakiplerinizi oyunu kazanarak ne kadar yakın bildirebilirsiniz . Rakibiniz elini hafife yapabilir ve size kazanan avantaj sağlayacak .
7

çini takip Attıklarının vediğer oyuncular pick up tutun bir rasgele sırayla fayans koymak . Rakibiniz bir » 4 ve 5 bambu » aldı o zaman » . 6 bambu » a » 3 bambu » ya indirdi
8

ihtiyaç ve bir planı var fayans Pick up olmamalı bunların nasıl kullanılacağı . Elinizde yararsız fayans ve gerekli bir kiremitatılır kazık ise siz değerli fırsatları kaçırmasına neden olabilir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση