Unreal Development Kit içinde bir Ara Video nasil yapilir

Unreal Development Kit , ya UDK ,Unreal Engine ile oyun oluşturmak için bir geliştirme kiti. UDK kullanıcıları mevcut oyunların kendi oyunları , oyun haritaları ve değişiklikler oluşturabilirsiniz. Oyunda bir olayıntamamlanması tetikleyecek cutscenes oluşturmayeteneği UDK bir özelliğidir . Bu hikaye hatları işçiliği ve onların oyun veya haritanınoyun geliştirmek için kullanıcılara esneklik sağlar . UDK Bir cutscene yapmak için, Matinee ,programın bir kamera özelliği yanı sıra ayar tetik olayları kullanmak ve kontrolleri kalkacaktır . Talimatlar 1

Yük UDK
ve yeni bir harita başlatmak veya varolan bir yük
.
2.

seçeneği » CameraActor » seçin ,» Aktör Sınıflar » tarayıcısında tıklayın ve istediğinizharitada yerleştirin .
3

Aç » Kısmet » .Cutscene başlayacakyöndekamera aktör işaret ve Matine nesnesi eklemek için seçin . Başka bir nesne , Matine Veri ekleme veMatinee bağlayın .
4.

» Matinee » üzerine çift tıklayın vegri alana sağ tıklayın ve » Yeni Yönetmen Grup Ekle . » Yinegri alana sağ tıklayın ve » Yeni Kamera Grup Ekle . » Yönetmen seçeneğini seçin ve
5

» CameraGroup » altındakiseçeneklerden » Hareketi » tıklayın vebaşlangıç ​​konumunu eklemek için » Key » seçmek» CameraActor » nesne . Kullanacak şekilde ayarlayın cutscene . Matine şimdiizleyicidekamerayı görmek gerekir .
6 İstediğinizcutscene yolunu takiben, yeni bir konumakamerayı hareket ettirin ve tekrar» Add Key » butonuna basın

. Buharita üzerindekameranınyeni konumunu işaretlemek olacaktır .
7

sıfıra matinedeydimçizelgesi ayarlayın ve bu cutscene seyrini önizleme .
8

solmaya eklemek için kamera kilit noktalarına solmadeğerleri uygulamak » , Yeni Fade Parça ekle» matinedeydim » DirGroup » sağ tıklayın ve seçin . 1 değeri tamamen soluk ve 0 değeri hiç solmaz olur . Son ve ilk kilit noktaları 1 arasında bir değere sahip olan her kilit noktasına bir değer ekleyin .
9.

çıkın Matine . Kısmet sizeMatine nesneye bağlı olmalıdır veri olayları göreceksiniz. Veri olayına tıklayarak ve ardından Matinee üzerindeveri noktasına bir çizgiyi sürükleyerek bu bağlayın .
10

kaydedin ve kapatın Kısmet ve sonra haritayadeğişiklikleri kaydedin .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση