UNO Zar Kuralları

Bazı insanlar nedeniyle çok sayıda zar varyasyonları ve kullanım Mattel’in » Uno Zar » kurallarınyorumlanması üzerinde argümanlar var . Ancak ,oyunun kçlavuzundaresmi kurallaroyun açıklık verir. Oyuncularıngenel kavram kavramak kez » Uno Dice , » bu strateji ve şans bir sıvı oyun haline gelebilir .

Bir kişitorbadan tek bir kalıp alır ve bir numara gösterilen kadarorta oyun alanına doğru rulo
Kurulum ; Bu kalıpolarak bilinen » merkezi kalıp . » Sonra her katılımcıtorbadan daoyuncunun olarak bilinen beş zar , «el , » dışarı çeker ve içindekalan bırakır . Oyuncular kendi » ellerini » rulo ve başkalarından gizli değil sadeceyüz – öIür değerini , oynamak . » Merkez kalıp » haddelenmişkişi kendi solundakikişinin ardından ilk hamle .
Oyunu Oyna

Dönüşte, bir oyuncu bir kalıp seçer sayısı , renk veya komutu ile eşleşir onun «el «, «merkez kalıp . » Sonraoyuncunun «el » inkalıpkese içine geri yerleştirilir» merkez kalıp , » değiştirir. Oyuncu değil seçmesi ya da herhangi bir kalıbı kullanabilirsiniz yapamıyorsanız,tüm «el » tekrar işlenmiş edilir . Herhangi bir zar çalınamaz , yeni bir kalıp ,kese çekti devirdi ve onun içine yerleştirilir «el . » Haddelenmişyeni kalıp» merkez kalıp » eşleşirse bu atlatılabilmişlerdir ; o zaman çalınabilir .
» Komut» Zar

» Uno Zar » da yüzlerinde komutları ile zar
özellikleri
— her biri sahip bir çalınan sonra yürürlüğe girer özel sipariş . Soldan sağa veya sağdan sola :komutoyun düzenininyönünü değiştirir » Ters » . «Atla » diesonraki oyuncu onun dönüşü kaybetmek yapar vebir sonraki kişiye geçer . Başka bir kalıp bir dönüş kaybeder ve haddelenmiş ve onun yerleştirilirkese , iki zar çekmek içinbir sonraki oyuncuyu zorlar «İki , Beraberlik » denir «el . » Torbada geriye sadece bir kalıp varsa , etkilenen içi son kalıbın bu alır . Ayrıca , zar da sayılı zar gibi benzer bir şekilde çalınabilir komutu : » . Sarı Ters » «Mavi Ters » bir oynanabilir
» Vahşi » Zar

İki zar herhangi bir oyuncusuna büyük bir avantaj sağlayabilir. Bir » Vahşi » zarlistelenen herhangi bir renk , sayı veya komut üzerine oynadı ve kullanılabilir » merkezi kalıp . » » Vahşi » die başka bir kalıpoyuncunun oynanabilir olsa bile ,oyuncu istediği herhangi bir renk yerine ve onun da uygulanır «el . » » Vahşi Beraberlik Dört «oyunun en yıkıcı kalıp olduğu; o» Vahşi » kalıp olarakaynı özellikleri içerir , ancaksonraki oyuncu bir dönüş kaybetmek ve çekin ve dört zar elini eklenecek atmak için zorlar . Ancak,oyuncugeçerli eşleştirmek için bir kalıp yoksa sadece çalınabilir die » Vahşi Dört Beraberlik «, «merkez ölmek . » Bu yasadışı ölecek kullanırken yakalandı varsa ,kalıp geri almalıdırkural kesici çizmek ve dört zar rulo onun geçerli eklenecek «el . »
Yuvarlak Tamamlama ve Puanlama

ona «el » sol tek bir kalıpla bir oyuncu onu dönüşte » Uno » ilan etmeliyiz . Oyuncu unutur vebir sonraki dönüşbaşlamadan önce karşıt bir katılımcı tarafından yakalandı ise , o oyuncu çizmek ve rulotorbadan iki zar , varsa gerekir . Bir oyuncu kendi nihai kalıbı kullanıyorsa «el , «yuvarlak varıldı . Her oyuncunun «el » inkalan zar artık sayımı olmalı veyuvarlak kazananın puan eklenir . Tüm numaralı zariki » Vahşi » zar 50 puan her değer , vegeri kalan üç komut zar 20 puan her değer , altı yoluyla birinden kendi değerleri vardır . Daha sonra ,önceki turungalibibir sonraki başlar. 500 puana ulaşanilk kişioyunu kazanır .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση