Super Nintendo Nintendo’nun uzun zamandır çalışan Mario serisininen iyi başlıklarından biri için : Birçok taraftar ve eleştirmenler » Yoshi s Island Super Mario World 2 » düşünün

Nasıl Kendi Yoshi Adası Flaş Düzeyleri olun . NintendoGameboy Advance ve diğer sistemler için devam filmi ve remakes sunanoyun sayısız kerebüyüsünü yeniden ele geçirmek için teşebbüs ederken , » Yoshi Adası» tarzı eğlence için iştah hala var . Flash oyun için kendi » Yoshi Adası» ada seviyelerini oluşturmak için, ihtiyacınız olacakoyun ve Flash.Things kullanarak seviyelerini geliştirmek gerekir br > Daha talimatlar 1 Adobe’nin web sitesinden veya favori perakendeci Adobe Flash CS5 Professional satın

göster
.
2.

yazılımı ile verilentalimatları kullanarak Flaş yükleyin .
3

kirupa.com edinilebilir basit bir platform oyunu içinkaynak kodunu indirin . . Fla dosyasını açın ve istediğiniz bir başlığı ile yeniden kaydedin. Bu » Yoshi Adası» düzeyleri oyun dosyasıdır .
4

Microsoft Paint veya kendi Yoshi Adası sprite oluşturmak için başka bir grafik düzenleme programı kullanın. Eğerorijinal kartuş sahipseniz, bir ROM görüntü sprite ayıklamak için Snes9x veya diğer öykünme yazılımı kullanabilirsiniz » Yoshi Adası’nda . » Lütfen » Yoshi Adası» seviyeleri oyun dosyasının içine bu sprite aktarın .
5

Yeri hareket ve atlama bir kodu » Yoshi Adası» oyunda . Lütfen Yoshi sprite içineylemler menüsünü açın ve Yoshi hamle yapmak içinaşağıdaki kodu yapıştırın :

onClipEvent (load ) {

hız = 0 ;

maxmove = 15;

}

onClipEvent ( enterFrame ) {

( _root.dead ) {

this.gotoAndStop ( » ölü» ) durumunda;

} else {

hızı * = 0,85 ;

if ( > 0 hız) {

dir = » right » ;

} else if (hız <0 ) {

dir = » left» ;

}

( dir == » doğru» ) {

this._x eğer + = hız;

_root._x – = hız;

}

if ( dir == » sol » ) {

this._x + = hız;

_root._x – = hız;

}

if ( Key.isDown ( Key.LEFT ) ) {

if ( hız > , – maxmove ) {

hız – ;

}

this.gotoAndStop ( » run » ) ;

this._xscale = -100 ;

} else if ( Key.isDown ( Key.RIGHT ) ) {

if ( hız

hız + +;

}

this._xscale = 100;

this.gotoAndStop ( » run » ) ;

}

if ( hız <1 && hız> -1 && ! saldıran ) {

hız = 0 ;

this.gotoAndStop ( » boş» ) ;

}

}

}

oyunda yerçekimi koymak içinaşağıdaki kodu yapıştırın ve atlamak için Yoshi etkinleştirmek :

if ( hız <1 && hız> -1 && saldırıyor ! ) {

hız = 0 ;

this.gotoAndStop ( » boş» ) ;

}

( ! Key.isDown ( Key.UP ) && atlama ) ise {

atlama = true;

}

if ( atlama ) {

this.gotoAndStop ( » atlama » ) ;

this._y – = atlama ;

atlama – = 0,5 ;

if ( jump <0 ) {

= true düşen ;

}

eğer ( jump <-15 ) { = -15

atlama;

}

}

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση