EVE Online Chaos Theory

2009 yılında ,Internet rol yapma oyunu » EVE Online» kaos teorisi olan açık uçlu biçimini karşılaştıran bir tanıtım fragmanı yayınlandı . Römork her oyuncunun seçimleri önemli ölçüde olaylarınseyrini etkileyebilecek bir sanal sanal olarak » EVE Online » nitelendirdi. En devasa online rol yapma oyunları ya da MMORPG aksine , » EVE Online » özerklik daha yüksek düzeyde destekler . Oyuncular gerçek zamanlı becerileri eğitmek ve ince seçimler her oyuncunun deneyimi izlerken nasıl belirlemek için izin , sabit bir hikayesi olmadanbilim – kurgu tabanlı galaksiler dünyayı gezinin . Kelebek Etkisi

Kaos teorisi belirli ön koşulları değişken davranış dalgalanmaların bir dizi tetikleyebilir nasıl not ederek , karmaşık sistemlerinilerlemesini inceler . Kelebek etkisi olarak bilinen popüler bir kavram , bir yerde bir kelebeğin kanathareketi başka bir yere beklenmeyen hava desen zinciri ofset olabilir ima , kaos teorisinin bir örnektir . Kaos teorisi başlangıçta matematiksel bir kavram olmasına rağmen , uygulamaları fizik , ekonomi ve ekoloji .
MMORPG ve EVE » Kaos

yaratıcıları dahil olmak üzere diğer disiplinleri içine genişlettik Çevrimiçi tüm oyuncu eylemleri , ne kadar ince ya da kalın, her zaman bir etkisi var . «oyun tek bir sunucuyu içeren ,tipik MMORPG biçimi yapısal olarak farklı olduğu» ,kelebek etkisi işlevsel bir uygulama olarakoyunu öngörülen » tüm oyuncular yerineoyun dünyasının çoklu kopya , meşgul edilmektedir. Kaos teorisi modeli içinde , bu tek evren duyarlı , değişken sistemine katkıdailk koşullardan biridir . Eğeroyunda yapacağınızilk seçimler de hangi fütüristik katılmak ırk ve trenbeceri dahil olmak üzere önemli faktörler vardır . Her ırk» EVE » ortamında konumunu etkileyebilir farklı özellikleri , bakış açınızı şekillendirme ve nasıl diğer oyuncular ile etkileşim seçin .
Oyun

olsa da , her durum için bireysel tepkiler öngörülemeyen , ve sonuç olarak , beklenmeyen sonuçlarakapıyı açın . » EVE Online » römork agresif korsanlar bir maden mavna kurtarmak için durur bir oyuncununbir örnek sunuyor . Bu merhametli hareketoyuncuya güçlü bir uzay şirketi katılmafırsatı verilmesi ,mavna ‘ müttefiklerinden gelen iyilik toplamalarına . Ancak, bu yeni arkadaşlar tehlikeli bir galaksiler arası rekabet içine oyuncu zorlayarak , başka bir hakim şirket ile savaş vardır . Mavna ilekarşılaşma , kişisel özerklik etkilenmiştir , ancakoyuncunun varışzamanlaması gerçekleşecekkarşılaşma içinkoşullar sunuldu . Basit olmayan kaotik bir sistemde , her bir karşılaşmasonucu çevre koşullarında küçük farklılıklara bağlı değildir .
Hususlar

Chaos bozukluğu bir ölçü değildir , daha ziyade , anahtar değişkenlerin her zaman stabilize , hatta bilinen olamayacağıgerçeği vurgulamak içindir . Değiştirilmiş ya da değil , belirli bir değişken genellikle yeniden hesaplamak zor veya imkansız orantısız sonuçlara yol açabilir . Ancak , belirsizliğin bu kalite MMORPG bir fayda olarak görülüyor . Gerçekçi bir oyun deneyimi ile ilgilenen oyuncular kendi kaderlerini belirlemek ve de başkalarınınkaderini etkileyecekfırsatı sunulmaktadır . Hikayesi ve karakterler oyun için bir çerçeve sağlamak , ama sonuçtaoyunda kendi rolünü belirleyebilirsiniz .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση