Kendi Atari Oyunları oluşturun Nasıl

Atari oyunlarıvideo oyun pazarındaeski oyunlardan bazılarıdır . Başlangıçta70’lerin yayımlanan ,Atari 2600 de80’lerin içine sürdü . Birçok kişi hala tasarım ve her yıl yeni Atari oyunları serbest . Atari Age gibi web siteleri bu oyunları tanıtmak ve satmak yardımcı olur. Kendi Atari oyunu tasarlarken programlama dili , bir oyun tasarımyeteneği ve oynanabilir bir oyun içine kodu dönüştürmek mümkün olan bir anlayış alır . Talimatlar 1 tasarlamak için bir oyun türünü seçin

. Oyun türler oyun amacına bağlı olarak değişir . Pac – Man – türü oyunlar bir labirent aracılığıyla hareket eden ve düşmanları kaçınarak küçük noktalar yeme oyuncular dahil . Araba yarışı oyunları parçaları ve muhalifleri gerekir . Silah oyunları silah , farklı düzeylerde ve saldırgan düşman gerekir .
2.

6502 programlama dili öğrenin . Bu Atari programcılar kendi oyunlarını yapmak için kullanılankodlama dilidir . Bu programlama dili için dersler 6502.org de vardır .
3

oyununuzu kodlamak için bir metin Microsoft Word gibi düzenleyicisi veya Not Defteri’ni kullanın. Eğertüm oyun kodlanmış kadar oyununuzu test etmek mümkün olmayacaktır . Eğer bitinceye kadar bu konuda endişe etmeyin . Olarak bitmiş Dosyayı kaydet » filename.asm . »
4

Atari 2600 web sitesindenprogramı DASM indirin . Kopyalamak ve okunabilir bir kod dönüştürmek için bu programın içine yapıştırın . Kaydedilendosya bin dosyası olacak . Olarak kaydet » filename.bin . »
5

Emulator Bölge web sitesinden bir Atari emülatörü . EmulatorsAtari 2600 oyun makinesiorijinal oyun ortamında simüle. Pek çok farklı emülatörlerine vardır . En az üç emülatörlerini indirin .
6

tüm emulatörleri onu çalıştırarak oyunu test oyna . Oyunların yapmış olduğunuz herhangi bir kodlama hataları bulmanıza yardımcı test oynayın. Eğer bir kodlama hata bulursanız , sizin kodmetin dosyasını açın vehata bulmak . Metni düzenleyin ve DASM içinde bin dosyası yeniden birleştirmek . Tüm hatalar çözülene kadarişlemi tekrarlayın .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση