Carrom hakkında bilgi

Carrom air hokey , mermer ve havuz bir araya getiriyor , bir tahta oyunudur . Bir karambol kuruluoyun yüzeyi son derece pürüzsüz veforvet karambol incelik büyük miktarda gerektiren bir dokunmatik oyun yapma ,nesne parçalara göre yaklaşık üç kat daha ağırdır . Oyuncular olası oyunların son derece karmaşık bir çeşitlilik yaratarak , çekim batan gelecek çekim kurma ve rakiplerinin çekim engelleme kurulu yönetim tekniklerini dengelemek zorundadır . Yönetim Kurulu

Carrom son derece pürüzsüz ve düz ahşap tahta üzerinde oynanır . Iki eş çevrelerkarambol kurulumerkezinde çizilir . Kare kurulu her köşesinde yerine dışa doğru bir bilardo masası gibi daha ,gemide içeriye doğru uzanan küçük dairesel bir cep var . İki satırkenardiğer biraz daha kalın olmasının yakınhattı ile ,her bir yönetim kurulu kenarına paralel . Bir faul çizgisi ok ,büyük merkezi daire yakın menşeli ,gemide her cebe işaret .
Adet

Carrom denilen ahşap küçük , yuvarlak parçalar ile oynanır carrommen . Bir karambol Oyununbaşında , dokuz koyu veya siyah carrommen , dokuz ışık veya beyaz carrommen vekraliçe olarak adlandırılan bir kırmızı bir disk vardır . Oyuncularcarrommen vurdu veceplerinde onları batırmak için forvet denilen , normal carrommen göre neredeyse üç kat daha ağırdır pürüzsüz yuvarlak disk kullanın .
Kurulumu
bir karambol oyununbaşında

,kraliçekuruluortasına yerleştirilir . Doğrudankraliçe dokunmadan , üç hafif ve üç koyu carrommen renkleri alternatif olarakkırmızı diskin etrafına yerleştirilir . Geri kalan altı açık ve koyu altı adet doğrudan birinci temas ikinci bir daire içinde yer almaktadır. İkinci daire , aynı zamanda alternatif renkleri kullanır . Iki daire daha sonra dizilmiş şekildekraliçe ,iç çemberin bir ışık parçası ve gideroyuncununtarafında karşısındakurulukenarınınortasına doğru işaret eden bir çizgidış daire yalandan bir ışık parçası ilk .
çarpıcı

bir oyuncu hareketleri bir çekim batmayagirişimidiğer carrommen doğru onu forvet , bir grev denir. Grevgemideforvet yerleştirirken hem taban dokunur, böylece ,oyuncuforvet konumlandırmak gerekir . Forvet , ön taban çizgisini geçtiğinde böyle bir şekilde vurdu olmalıdır ; Geriye veya yatay gitmek gerekir . Bir forvet sadeceforvet keztemel geçti , ve çekerkenoyuncunun eli veya koluçapraz faul çizgileri çapraz olmamalıdır sonrabazal arkasında bir parça temas edebilir .
Amaç

Ne oyuncuoyuncuların yakraliçesi kapalı kadar Carrom’un bir oyun kazanabilirsiniz . OKraliçe cebe sonra bir oyuncu kendi parçalarının herhangidönüş ceplerinin zamankraliçe kaplıdır . Bir oyuncukraliçe yapar amasonraki dönüşte bir carrommen lavabo yoksa ,kraliçetablonunmerkezine iade . Bir oyuncu onu özellikle renktüm parçaları batan bir karambol oyunu kazanır , amakraliçe kaplandıktan sonra oyuncular sadece kazanabilirsiniz . Bir oyuncukraliçe kapsar ve önce onun carromen tüm parçaların sokarsa , oturunsonunda bonus puan alır .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση