Gary’nin Mod için bir Player Model nasil yapilir

» Gary’nin Mod » dünyalar ve modelleri oluşturmak ve onlarıKaynak fizik motorunu kullanarak etkileşim olması için oyuncular sağlar sandbox tarzı video oyunu. Böyle yaratıcılık birçok yeni oyuncu çekti , ancak yeni başlayanlar sık ​​sık model yaratmateknik yönleri ile sorun var . Doğru adımların ardından , oyuncular gibi herhangi bir görüntünün bir model oluşturabilir ve Siz Milkshape 3D yazılım
ihtiyacınız olacakoyun world.Things bu görüntüyü tezahür
VTFEdit yazılımı GUIStuidos yazılımı
Daha Talimatları göster 1″ Gary’nin Mod » klasörünü açın

. ,Modeller klasörünü açın , yeni bir klasör oluşturun ve ne gibi bir isim . Modeller klasörü çıkın veMalzemeler klasörü girin . Eğer ikinci Modeller klasör göreceksiniz . Aç ve yapılanilk klasöre özdeş bir adla bir klasör oluşturun .
2.

programını Milkshape 3D açın.
3

Altında modelleri sekmesi , » Box» tıklayın ve yaklaşık dört kareler uzun ve üç kareler boyundaekranda bir kutu çizin .
4.

» Müşterek » düğmesine tıklayın vekesiştiği bir ortak yer Eğer çektikutununortasında » X » .
5

altındaki «Select «, sonra » Grup » tıklatın ve sonrakutusu veJoint vurgulamak için kareyi tıklatın .
Sayfa 6

» eklemler» sekmesine tıklayın . Click » Assign «, sonra » Atanmış ayarlayın. »
7programı VTFEdit açın ve çoğaltmak istediğiniz bir görüntüyü açmak

» Gary’nin Mod . » Dosya menüsü altında , » Al » a tıklayın veModeller klasörüne ardındanMalzemeleri klasörüne ardından» Gary’nin Mod » klasörüne , yoluyla gönderebilirsiniz . Oluşturduğunuzklasöregörüntü kaydetmek ve bu klasörün sonraresmi isim . Görüntünün adından sonrametin » _texture » ekleyin .
8.

VTFEdit tarihinde » Araçlar» ı tıklayın . GörünenpencereninSeçenekler sekmesi altında, » , Vertext Genel’i » seçin ve ardından » oluşturun. » Eğer» _texture » dosyasını kaydettiğinizaynı dosyadagörüntü kaydetme.
9 Milkshape 3D dön

. Malzemeler sekmesinde , » Yeni » seçeneğine tıklayın. » » Tıklayın Yeni bir pencere açmak için düğmeye basın. EğerVTF programı ile yapılmış ve açın» _texture » dosyasını arayın.
10. Milkshape 3DMalzemeler sekmesinde » Ata» tıklayın

.
11

masaüstünde yeni bir klasörgörüntü ihracat . Bir pencere özellikleri için isteyen görünür ; » Referans » kaldırın » Sırası , » seçin vedosyayı ikinci kez dışa

12
» Tamam.» , ancakmetinden sonra » _collision » ekleyin. Masaüstündeyeni bir klasöre kaydedebilirsiniz .
13.

Not Defteri’ni açın . Belgeye bu kodu yapıştırın:

$ ModelAdı » /YourModel //YourModel.mdl »

$ cdmaterials » modelleri //YourModel »

$ ölçek 1.0

$ surfaceprop » Metal »

$ gövde «Body » » /YourModel.smd »

$ dizisi » boş» » /YourModel.smd » fps 30

$ collisionmodel » /YourModel_collision.smd »

{

$ kütlesi 40

} Go

14 «Düzenle » ardından » Değiştir , » ve tip » /YourModel «Ne Bul alanına . » Test» ile değiştirin ve » Tümünü Değiştir . » Masaüstü yeni klasöreklasörü kaydedin . Compile.cq olarakdosyayı kaydedin ve » Tüm Dosyalar Seçili. » 15. açın

programı GUIStudios
seçmek içinsekmesini değiştirin . Seçin hangi oyun var : . Orange Box veya Half -Life
16″ Gary’nin Mod » klasöründe bulunandosya Oyun Haberleri açın

17derleme açın

. Eğer masaüstünüzde yeni bir klasöre kaydedilir . cq dosyası.
18 » GUIStudios derlemek . » Click

» Gary’nin Mod » klasörünü açın veklasörü kopyalamak

19
. oluşturduğunuztüm görüntüleri ile
20″ Gary’nin Mod » klasörünebilgi belgeyi açın ve bu kodu ekleyin

:

» 0 »

(

«Bilgi »

(

» Version «, » 1 »

«isim » , «test»

)

» Yazılar »

(

(

» Model «, » 1 «, » models/Name/Name.md1 »

)

)

)
21

değiştirin» Ad » sözleri » Gary’nin Mod . » açarak görüntü test

22
» Gary’nin Mod . »

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση