DQM bir Anchorman Be Nasıl Gidilir? 2007 yılındaNintendo DS için piyasaya bir rol yapma oyunudur .oyunda , karakter yakalar ve savaştaoyun dünyasında bulunancanavarlar kullanır . Ancak, tüm canavarlar temel yöntemler kullanılarak yakalanan olabilir : Bazı sentezlenen olmalıdır . Sentez , yeni bir yaratık oluşturmak için iki canavarlar birleştirerek içerir ; Anchorman – canavarlarMalzeme ailesinin bir parçası – böyle bir canavar. Eğerhikayenin bir parçası olarak sentezlemek için nasıl öğrendim sonra ooyunda herhangi bir zamanda oluşturulabilir . Talimatlar 1
herhangi izci yazınınarkasında bulunanmasanın arkasındakikadına konuşun
.
2 » sentezlemek » seçiniz
Listeden .
3
» Canavar » seçiniz Ekranınüst kısmındamavi arka plan ile listeleme .
4.» Dingaling » seçiniz
canavar . Şu anda bir Dingaling yoksa , bir Fert Isle yakalanmış olabilir .
5
ikinci » Canavar » seçiniz mor arka plan ile listeleme .
6.» Demon » herhangi bir canavarı seçin
aile . Uygulanabilir canavarlar Dracky , Imp veya Gryphon bulunmaktadır .
Seçin 7
» Sonuç . » İki canavarlar Anchorman oluşturarak , sentez .
8.
Anchorman için bir ad girin . ( İsimler sadece sekiz karakter uzunluğunda olabilir . ) » OK » i seçin . İşiniz bittiğinde
9
Anchorman öğrenmek istediğinizbecerileri seçin ; Eğer sağlananlisteden üç becerileri kadar seçebilirsiniz . Mevcut becerileriAnchorman oluşturmak için kullanılancanavarlar bağlıdır .
10. seçiniz
» Takım ekle . » Anchorman artık güncel bir üyesi olarak ekip yerleştirilir ve hemen savaş yapmak için kullanılabilir. HemenAnchorman kullanmak istemiyorsanız , » Depolama gönder» seçeneğini yerine .