Tremere muhtemelen herhangi oynamakzor klan » Vampire : The Masquerade . » Washington , DC yapan bir bürokrasi , basit bir görünüm ile ,oyuncu herhangi bir diğerinden daha iyi , bu klanins ve çıkışları anlamak gerekir . Bu kesinlikle ilk kez oyuncu içinen iyi klan değil . Ancak, Tremere ayrıca onların emrinde kan büyü ile , tümklanen güçlü tartışmasız . Tremere oyun tarihinin , sonsuz yaşam aranan mageler eski mezhep ve benzeri vampirler kendilerini yapılmış göre , vardır . Böyle bir arka hikaye ile, ne yanlış gidebilir ? Things You notecards
Pencil
Karakter levha
ihtiyacınız olacak
Oyuncu Elkitabı sürü
» Ars Magica » rol yapma oyunu Daha Talimatlar
göster
10 – taraflı zar
Tremere klan kitabın 1. o tarafından oluşturulanarka plan bilgileri uymak için nasıl gittiğini yakından öğrenmek için hikayeci ile konuşun
» Vampir » ve » Ars Magica . » Mark Rein – Hagen ,» Vampir » oyun sistemininbaşlıca yazarlarından biri , ilk » Ars Magica , » büyülü bir grup hakkındaOrtaçağ’da ayarlanmış bir oyunTremere denilen yazdı. Beyaz Wold bırakma » Vampire : The Masquerade , » ne zaman . Rein – Hagen orijinal » Ars Magica » arka plan çokklan içine dahil oldu
2
kitapları iyice okuyun. Tremere kadar iyiceklan bürokrasi ve sadakate dayalı olduğundan,karakter yanlışlıkla onları ihlal kalmamasıoyuncu iyiklanınınkuralları ve düzenlemeleri anlamak önemlidir .
3
ilginç backstory oluşturun. Herhangi bir rol yapma oyunundakarakterinözü öyküsü bulunmaktadır. Ne onu bir vampir haline yaptı ? Diğer klanların aksine, kucakladı önce en Tremereklan gibi insan rahibe hizmet , yani bir vampir olmakarakteri sonuçlanan rastgele hareket içeren bir arka plan çalışması için olası değildir .
4.
Eğitim sihirli sistemi ve sizin ST ile sahip olabilir ne sihirli tartışacağız . Tremere okuyabilir büyü birçok yolları vardır, çünkü onlar diğer kavimlere daha ağır , daha fazla deneyim noktasıdır . Bir gerçekten yıldız Tremere yapmak için, size sadece kendilerine sunulan üç disiplinleri olan bir klan olsaydı çok daha fazla tecrübeye ihtiyacın olacak .
5 zihinsel yeteneklerine odaklanın
. Özel yetenek – -disiplinlerin enTremere zihinsel özellikleri dayanmaktadır . Bir LARP bu Tremere zihinsel birincil olmalı demektir , ve masa o Zihinsel istatistikler fiziksel veya sosyal istatistikleri daha iyi olması gerektiği anlamına gelmektedir .