Axis & Müttefikler Oyun Kuralları

Eksen ve Müttefikler Dünya Savaşı’nınküresel mücadeleye dayalı bir strateji oyunudur . Diğer strateji oyunlarına benzer olsa da, Eksen ve Müttefikler daha çok daha ileri düzeydedir. Orijinal versiyonu ötesinde , daha özel oyunlaroyunun ailesine eklenmiştir . Bu Avrupa, Pasifik ,Bulge , D -Day ve Guadalcanal Savaşı altyazılı sürümlerini içerir . Kurallar her sürüm için esasaynıdır . Sovyetler Birliği , Almanya ,İngiltere , Japonya veAmerika Birleşik Devletleri : Dünya Powers

Eksen ve Müttefikler olarak, beş ana dünya güçleri vardır . Bu da oyunsırasıdır .
Yeni Üniteler

oyunu gibi piyade , zırh , deniz kuvvetleri ve hava gibi adet satın Sanayi Üretim Sertifikalar ( IPC) kullanır adet. Karşıt güçler arasındaki bu IPC’ler bir ülkenin sahip sanayi kapasitemiktarına göre belirlenir .
Savaş

Combatoyunun bir ana bileşenidir . Bir oyuncu bir savaş hamle ve saldırıları düşman tutulan topraklarına bildirir . Her iki oyuncutopraklarını kim kazanır belirlemek için zar rulo ile birlikte kendi birimleriningücünü kullanın .
Zar Kuralları

Rolls altı taraflı kalıp ile yürütülmektedir . Bir sayı daha az veyabirimin değerinin , bu puanları bir isabet eşit olduğunda . Oyuncu, zayiat dağıtma karar . Güçlerden biri yok ya kadar bu işlem devam edersaldırganın inziva .
Diğer Hareketler

bir savaştan sonra, oyuncular savaş dışı eylemi gerçekleştirmek . Bu takviye ve iniş uçağınhareketini içerir . Dönüşünbaşında IPC’lerin ile satınbirimlerinden herhangi artıktahta üzerine yerleştirilir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση