Carrom Talimatı

Carrom kare bir oyun yönüyle çekim diskleri veya halkalar içeren bir tahta oyunudur . Nesneoyuncularınpansiyon plus ikisi de çekim olduğu için ekstra bir parça üzerinde» cep delikleri» içine kendi parçalarının tüm lavabo için olduğu gibi , aslında havuz çok benzer . Yönetim Kurulu Kur

carrommen parçaları (bazı sürümler halkalar kullanabilirsiniz )orta halkası olarak ,çok merkezikırmızı Kraliçe parçası koyarak başlangıç ​​yerleştirin . Sonra, her üç alacağı , beyaz ve siyah taşlarla alternatif ileKraliçe kuşatmak ; Bir referans noktası olarak ,Kraliçe’nindibinde beyaz bir parça koyun . Iç daire içindeüç beyazlar her biri ile bir beyazın çizgiler kadar emin yapma ,kalan 12 adet gelenilk birinin etrafında bir daha benzer bir daire oluşturun . Nesonunda olması gereken bir YmerkezindeKraliçe ile beyaz taşlarla oluşturulan bir kurumdur.

Gemide ,merkez daire taban iki setten oluşan bir kare ile çevrilidir , ve diyagonal çizgiler dört parçaya bölünürkurulu bölmek gerekir. Eğer oturupkurulu bir tarafı seçmek kezforvet parça çekerken , ( elinizinolası istisna ile ) vücudunuzun diyagonal sınırları içinde kalmalıdır . Ateş tutulduğundaforvete de yerlerinizde kalmalı , hem de taban dokunmak gerekir , ve bunu zorlamaforvet fiske ve olmalıdır.
Once iki adet

Batan oyuncular siyah ve beyaz kim olduğunu ve onlar oturup nerede , bir kişi parçalarıçemberi kırmayaforvet vuruyor kim seçin; Bir sikke çevirme genellikle ilk kim gider belirler . O andan itibaren , kendi parçaları ateş veuzak köşelerinde her birindedört delikten birine onları lavaboyaforvet kullanmanız gerekir . Sizde sürece batan parçaları tutmak gibi devam ediyor . Siz de deneyin ve lavaboKraliçe , ama ilk ve son parça batan arasında yapılmalıdır gerekir . Eğer kendi parçalarından birini lavabo sonra, herhangi bir zamandaKraliçe yakalarsanız ; Ancak, hemen «kapak » içinKraliçe batan sonra parçalardan biri daha batar gerekir ; Eğer yoksa ,Kraliçe gerikurulumerkezine gider . Ayrıca,forvet lavabo olmalıdır , sizedönüş kaybetmek ve kendi parçalarından biri gerigemide gider. Kraliçe kapalı ve bir oyuncu tüm parçaları battı .
Puanlama

oyunun sonucu , battıoyuncu At sonra tek bir oyun sonucuna tüm parçalarıgemide hala artıkraliçeyi kapsayan üç puanrakibin parçaların her biri için bir puan alır . Eğer kapalı ve ( yalnızca tek parça sola ya da en azından rakibin üzerinde iyi bir avantaj olduğunda büyük olasılıklaKraliçe için gitmeli yani ) tüm parçaları battı eğer sadecekraliçe için puan almak . Oynat sonra yeni bir oyun ile devam ediyor ve bir oyuncu puanları 25 puan kadar gider . Sekiz oyun bu toplam ulaşan iki oyuncu ile oynanır ise ,en yüksek puana sahipolan kazanır.

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση