. » Pikmin 2″ deNintendo Yunus olarak bilinenGameCube için yayımlanan bir gerçek zamanlı strateji video oyunudur , 30 Ağustos 2004 tarihinde Özgün » Pikmin » doğrudan bir devamıdır oyunu. Oyuncu da , düşmanları yenerek fiziksel engellerin kaldırılması ve ağır nesnelerin taşınmasında ona yardım Pikmin adlandırılan küçük uzaylı yaratıkların grupları yönlendiren bir lider karakteri kontrol eder. Oyun hareketi , kamera kontrolü vePikmin komutları verilmesi içinGameCube denetleyici her düğmeye kullanır . Talimatlar 1oyun alanı çevresindelideri taşımak içinkontrol çubuğu kullanın
. Eğersopa basın ne kadar zor onun hareketininhızını kontrol eder. Liderlerini değiştirmek için» Y » tuşuna basınız .
2 sağ veyayönlü pad sol tuşuna basarak ve» A » düğmesine basarak Pikmin renkler arasında geçiş
.
3
Olimaroyun dünyasında bir yön eylemi gerçekleştirmek için» A» düğmesini kullanın . O yumruk bir düşman yakın basın » A» . Basın » A» a dikti Pikmin yakınyerden dışarı koparmak için zaman . Basın » A» atmak için tam yetiştirilen Pikmin yakın iken .
4.
Basın yakın Pikmin önceki tüm emir iptal ve Olimar yanına onları aramak için ıslık» B » düğmesine basın.
5
Basın anda Olimar ile gruplandırılmış Pikmin kapatmak için» X » düğmesine basın. Işten da rengine göre Pikmin ayırır .
6.
basın» Z » tuşukamera açısını değiştirmek için . Liderin arkasındakamerayı ortalamak için» L » tetik düğmesine basın. Ve dışarıkamerayı yakınlaştırmak için» R » tetik düğmesine basın .
7
farklı bir alana taşımak için Pikmin sizin grup talimatC – sopa kullanın . Oyunu duraklatmak vemenü ekranını , öğe ekran ve radar ekranına erişmek için» Başla /Bekle » tuşuna basınız .