Oyun Jutland Kuralları

Jutlandİngiliz ve Alman donanmaları arasında Dünya Savaşı savaşını yeniden canlandırır bir strateji oyunudur . Her oyuncu bir tarafı seçer ve ardındanrakip bulma ve kim kazanır belirlemek için savaşlar yapan,açık denizde gemi manevraları . Oyunkarşı tarafa karşı bir çatışmada etkili olduğu gemilerinen stratejik oluşumunu belirleyen içerir onun savaş sistemi için dikkat çekicidir .

Kimİngilizler gibi oynamak ve kim olacak karar vererekoyuna başlayın KurmaAlmanlar olarak oynayacak . Her oyuncu bir Filo Arama sayfası ve seçtikleri milleti uyan bir Hit Tutanak kağıt alır . Her oyuncu daha sonra Gemi Sayaçlar ve Task Force kurulu alacaktır . A17 , D13 ve K9 :İngiliz oyuncuaşağıdaki yerle ilgiliHit Record tabakadan seçilmiş oluşumları içinde gemilerin üç grup düzenler . Alman gemileri BB16 dışarı başlar. O senin gemilerinkonumu aramak zorunda kalacak , çünkü rakibiniz ile oluşum veya hareket bilgileri paylaşmak etmeyin . Her fırsatta sırasında, Filo ara kağıda bir kalem ile hareket işaretleyerek gemi hareket edecektir . Saatinden bir saat temsil eden her kare yelken ile her hareketi , gemisayısına taşındı ve varışsüresi ile kaydedilmiş olmalıdır .

Her turundan sonra aranıyor hareketi ,oyuncu düşman gemileribölgede olup olmadığını görmek içinyerini arıyor sırayla. Alman oyuncu o gemi var olan tüm kareleryerini arayarak başlar . İngiliz oyuncu o meydanda gemi olup olmadığını söylemeliyim . O yaparsa , savaş başlatılır . Eğer değilse , oyuncular tekrar hareket başlar . Oyuncularaynı konuma ulaşana kadar Maçtan bir savaş söz konusu olacak , bu noktada devam edecektir .
Savaşlar

bir savaş sırasında, Savaş Alanı Marker yerleştirmek tablo merkezinde tabaka . Oyuncular daha sonraara tabaka kare girildiğinde gibiaynı yöne bakacakMarker gemilerini düzenlemek olacaktır . Gemiler ayrıcaFilo Makyaj kağıda karar olarakaynı formasyonu olmalıdır . Her bir oluşum ön gemiMücadele Konum Marker merkezinden 18,000 metre olmalıdır. Bir savaş sırasında,Alman oyuncu ilk hareket eder vedüşmana , onun gemilerinyönünü kaymasıSavaş Alanı boyunca hareket ettirin , ya da ateş edebilirsiniz . Gemiler arasındakimesafeye göre hasarı belirlemek içinRange Finder kullanın . Alman oyuncu ilk ateş ederken, hasar aynı anda gerçekleşir. Bu bir İngiliz gemisi ateş bir tur sırasında tahrip olması durumunda, yineSavaş Alanı atılıyor önceAlman gemi zarar anlamına gelir . Savaşta altı eylemler oyun süresi bir saat içinde sonuçlanır . Lütfen Hit Record kağıda göre bu saat işaretleyin . Bir oyuncunun tüm gemileri imha edilmiş ya da bir oyuncuSavaş Alanı dışına çekildi ya kadar savaş devam ediyor.
Time Frame

oyunu 30 Mayıs’ta başlıyor , 1916 , gece yarısı . Oyun 12 pm Bu oyuncuların hareket ve savaş dönemlerinde geçtisaat takip gerektiği anlamına gelir , 1 Haziran 1916 tarihinde sona erecek . Her sırabaşında , bir oyuncuoyun zaman açıklayacak gerekir . Oyun devam etmeden önce herhangi bir tutarsızlık yerleşmiş olmalıdır . Savaş sırasında , oyun süresi 10 dakika olarak her hareket saymak , veçatışma sonunda geçtitoplam zaman işareti.
Victory

zamanoyunu süresi 1 Haziran 1916 tarihinde 12:00 ulaşmıştır ,oyun durur. Oyuncular savaşınortasında isenizçatışma bitene kadar , onlar devam ediyor. Savaş dışında , diğer bütün eylemler bu zamanda vazgeçilmelidir . Oyuncular daha sonrakazanan gemilerindaha fazla sayıdayan olmak üzere, toplam kalan gemilerini sayacaktır . Her iki oyuncu gemi eşit sayıda varsa,oyun berabere kabul edilir . Bir oyuncurakibin tüm filosunu yok ise Zafer da oluşabilir .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση