Sonic Adventure 2 Battle Chao Garden için İpuçları

» Sonic Adventure 2: Battle «oyuncu Chao yükseltmek sağlar . Chaooyuncu onları yükseltir nasıl bağlı olarak farklı şekillerde çeşitli gelişebilir . Bir Chao Chao sonunda daha yüksek bir tür haline olabilir . Kendi tercih özniteliği bağlı olarak ,Chao diğerlerine karşı bazı yarışlarda daha iyi yapacak . Oyuncu karakteri içinChaosevgioyuncununeylemleri bağlıdır . Temelleri

Chao yükselterek başlamak içinen iyi zamanana oyun yenerek olduğunu. Bu dayak , daha erken yapılabilir ikenoyunu tümaşamalarını ve çok daha kolay bir Chao yükselterek yapmak çeşitli oyun modları kilidini açar . Koşma , yüzme , güç , uçuş ve dayanıklılık : yarış önemli beş temel istatistikler vardır . Diğer istatistikler, özellikle yarış bağlı olarak daha önemli ise Dayanıklılık, bir Chao önemlidir. BurenkStat gösterir bu yana Kaos Sürücüler ve hayvanların hangi istatistik etkileyen söylemek oldukça kolaydır . Birincil istatistikleri içinrenkler , koşma için yeşil yüzmek için sarı , güç için kırmızı ve uçuş için mor .
Affiliation bir Chao

evrim yolu dayanır karakterleri onları yetiştirmek veHero , koyu veya Nötr afiniteChao eğitmek için kullanılan ne karakterler dayanmaktadır içeri excel ne istatistiklerini hangi . Gölge , Dr Eggman ve Rouge Koyu Chao eğitecek ise Sonic , Tails ve Knuckles , Kahraman Chao eğitecek . Her tarafından yaklaşık yarım saat eğitimli böylece Nötr Chao almak için,Hero ve Dark karakterler arasında takas gerekir . Bir nötr Chao iyi bir göstergesi yeşil olmakrenktir .
Birinci Evolution

eğitim odaklanmak birincil neler istatistikleri de evrimi içine faktör olacaktır Chao hem de performans . İlk evrimüç bağlılıkları dayalı 15 olanakları toplam vebeş olası istatistik duruluyor . Dört temel istatistiklerine ek olarak ( Koşu , Yüzme , Güç ve Uçuş ) , bir Chao ( bu bir Neutral ilişkisi olarakaynı değildir )istatistik seçeneği için Nötr olabilir, her stat eşit konusunda eğitim verdi.

İkinci Evolution

ikinci evrimi kadar bir istatistik seçim kapalı dayalı olması bakımındanilk gibi çalışır . Istatistik uzmanlaşmailk evrim olarakaynı olmak zorunda değildir , çünkü çok daha fazla olanak vardır . Sipariş Ancak , mesele yok. Bir Chao uçan ve daha sonra iktidara uzmanlaşmış ilk geliştikçe iktidara ilk geliştikçe daha sonra uçan uzmanlaşmış bir Chao gibiaynı olmayacaktır .

Kazanma istatistik sistemi belirli yarışı kazanmak için gerekli olduğunu bilmek çok sezgisel . Tüm yarış su ise, yüzmeen önemli olacak . Irkların çoğu kazanmak için iyi seviyelerde olması için birden istatistikleri gerektirir . Zor yarışları onlara artı terbiyeli dayanma gücü tüm yanı gerektirir. Uzmanlaşan erken yarışları daha kolay hale getirecek , ama olmamalı tamamen ihmaldiğer istatistikleri.

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση