Bir Fizik Armatür Game Engine Nasıl Kullanılır

Oyun Motoru olarak, armatür birliktemodelin her parçası bağlantı olmadan Ragdoll fizik çoğaltmak için tasarımcılar sağlayan bir araçtır . Bir vücutkemikleri gibi davranarak , bir armatür tasarımcılar için bir kısayol veoyunRagdoll olayıneylemleri işlemek için daha kolay bir yol olarak hizmet verebilir . Bir nesne armatürleri oluşturma herhangi bir oyun tasarımcısı Oyun Motoru yapabileceğiniz basit bir işlemdir . Talimatlar 1 yukarıdan aşağıya bir pozisyondankamerayı yönlendirmek için » Görünüm » sonra » Top» seçiniz

.
2.

basın» boşluk » butonuna , ardından belirir, ardındanmenüden » ekle » » armatür . »
3

armatürün daha net bir görünüm elde etmek içinekranınsol alt köşesindeki » X Ray » ı tıklayın .

4

Basın düzenleme moduna girmek için» sekme» butonuna .
5

basın» e » düğmesi ,armatürün bir kopyasını oluşturmak için daha sonra» z » tuşuna z ekseni boyunca .
6.

Orientkareninaltınaikinci armatür sınır top .
7

» Düzenle» düğmesini , ardından » Değiştirici ekle tıklayın » ardından» Armatür . Armatür . «sözcüğü yararlanmak için emin olun »
8değer alanındakiadını değiştirin

» .
9

her biri için birden armatürler oluşturun nesnenin kemik . Birüst kolkemiği için armatür ,önkolkemik için ikinci bir armatür veel temsil etmek için üçüncü bir armatür : Örneğin, bir kişinin her kolunda en az üç armatürler olmalıdır . Hırslı tasarımcılar bile parmaklarını temsil ek armatürler ekleyebilirsiniz .
10 nesnenintemel iskeletini oluşturduk kadararmatürlerisonundaküreler bağlayarak her bir armatür Bağlantı

.

11 nesnenizinarmatür yapısını korumak içindeğişiklikleri kaydedin

.

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση