Scrabble için Kurallar

Alfred Mosher ButtsBüyük Buhran sırasında Scrabble icat . Oyunu pazarlamaya çalışırken birçok başarısız denemeden sonra , nihayet1950’lerde popüler oldu . Neredeyse 70 yıl sonra , Scrabble ortak bir ev oyunudur . Scrabbletemel amacı, artık yedi harften daha bir kelime büyü ve yüksek puanlama puan almak için . Mektuplar ve Puan

Scrabbleönemli bir yüksek nokta değeri ile bir mektup inşa etmektir . Bir Scrabble oyunu 100 kiremit içerir, ancak sadece 98 harf içermelidir . Kalan iki vahşi boş fayans vardır . Vahşi bir sözcük oluşturmak için çalışırkençinialfabenin herhangi bir harfi olarak kullanılabilir anlamına gelir .

Boş bir karo herhangi bir puan değer değildir . Harfler A , E, I , L , N, O , R , S , T ve U
D . Bir nokta değer ve G iki puan değerindedir . B , C , M ve P üç puan değerindedir . F , H , V , W ve Y dört puan değerindedir . K beş puan değerindedir . J ve X sekiz puan değerindedir . Büyük nokta üreticileri 10 puanla , Q ve Z .

Scrabble oyun önce iki ila dört oyuncu gerektiren Puan Hazır Olun . Mektup fayans bir çanta içinde gelir . Her oyuncufayans bakmadantorbadan bir kiremit kaldırır . Alfabeninbaşlangıcına yakın bir mektup ile bir çini çizeroyuncu ilk gider. Boş bir karo çizilmiş ise , buen iyi olarak kabul edilir . Yakın mektup veya boş bir karo ileoyun ilk gider. İlk oyuncu belirlendikten sonra ,fayans tekrartorbaya yerleştirilir .

Sonra her oyuncu yedi kiremit çizer . Sayılıroyuncu ilkScrabble kurulumerkezindeyıldızı meydanda sözünü koyarakoyunu başlatır . Merkezi star bir çift kelime skor olarak görür . Yıldız hücremerkez kareyi off oynamaya sonraki oyuncu için bir çift kelime puanı sayılmaz unutmayın. Ilk hamleden sonra , çalıştahtanın etrafında saat yönünde hareket ettirin.
Seçenekleri

bir oyuncu onu dönüşte farklı seçenekler vardır . Bir kelime bu anda oynanan olabilir . Bir kelime çalınamaz eğer fayans takas veya geçmekseçeneği mevcuttur. Bu seçenekler seçilir , bunlar sonuçları var . Bir oyuncu borsaları kiremidi ise, bir oyuncu yerdeoyuncunun raf üzerinde bir ve bütün arasında karoları değiştirmek için izin verir . Bu seçenek seçilirse ,oyuncu temelde donuyor ve başka bir şey bu dönüş yapamaz . Oyuncu zatenkurulu bir kelime yerleştirilen olmadığını akılda tutmak , bir kiremit değişim yapılamaz . Bir oyuncu geçerse , onun seçenek , ancak tüm oyuncuların üst üste iki kez geçirirseniz ,oyun üzerinde daha sonra . Oyun normal olarak devam

ederse , ve tümfayansçantasından kullanılan ya da bir oyuncu kullandı onun rafatüm taşlara ,oyun bitti . Oyun bittiğioyuncu bonusu alır . Bonus eklemek için , sol çinilerle kalan her oyuncuya gelen tüm noktalarıntoplam edinin. Toplam sonra ilk dışarı gittioyuncununfinal skoru eklenir .

Yüksek puana sahipScrabble oyuncu kazanır .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση