Little Big Planet bir Shark yapmak nasıl

LittleBigPlanetİngiltere merkezli stüdyo , Media Molecule’daki tarafından oluşturulan bir oyundur . LittleBigPlanetoyuncuyaoyuncu diğerleri zevk için seviyeleri , mini oyunlar , hatta belki bütün oyunları tasarlamak için kullandığı araçlardan sonsuz miktarda verir . Herhangi bir oyuncu , onun başyapıtı yapmadan başlamadan önce , o ilk o zihin üfleme kreasyonlar tasarımı için gerekli olan bileşenlerin ne tür anlamak gerekir . Bazı düzeyleri hayvan veya robotlar gerektiren , ya da belki bir sualtı düzeyi tasarımı eğer olabilir , bir köpekbalığı sizin deniz dünyasınıngerçeklik katıyor . TalimatlarPod bilgisayar aracılığıyla 1

Erişim » MyMoon »
. Oyun açıldıktan hemen sonra , karakter bakla vePod Bilgisayar önünde duran içindedir . X düğmesine basarak » MyMoon » üzerine tıklayınimleci kullanın .
2

bir düzeyde inşa etmek isteyen bir krater seçin . Her krater seviyeleri daha sonra oyun veya geliştirme için saklanabilir bir alanı temsil etmektedir . Herhangi bir krater sonraX düğmesine basarak bunun üzerine imleci yerleştirerek , seçilebilir . Bütün kraterler görsel boyutu ne olursa olsun aynıdır . Zaten bir köpekbalığı sadece oluştururkendüzeyini seçin ihtiyacıdüzeyini inşa ediyoruz .
3

seçtiğiniz düzeyde köpekbalığı inşa başlayın . ÖnceliklePop -it menüsüne erişmek için Meydanı basın ve sonraX tuşu ile «Hediyeler Çanta » seçmelisiniz .
4.

Malzeme sayfaya gidin size » Goodies Bag » iken ve size köpekbalığı oluşturmak için kullanmak istediğinizmalzemeyi seçin . Orada malzemenin birçok farklı türleri vardır , ancak ışık ve karanlık madde gibi malzemeler önlemek , onlar sabit olarak ve bir köpekbalığıamaç için çalışmaz .
5″Seç Shape taşı

Dar Elips » » menüsü denilenşekle gidin » . » Dar Elips » seçeneğini seçin ve istediğiniz boyuta ulaşana kadar sonra yukarıdoğru joystick’e basarak genişletin . Buköpekbalığıvücut olacaktır . Geri» Şekli Seç» menüsüne gidin ve» Sağ – Açılı Üçgen » seçmek için
6

Basın daire . Bukuyruk yüzgeci veköpekbalığı dorsal yüzgeç hem de hizmet verecek . Bu köpekbalığı ile ölçekte böyleceşeklini seçtikten sonra ,boyutunu artırmak . Sonraköpekbalığıarkasına taşımak için devam edin ve bir kuyruk yüzgecinin için uygun bir açıyla kadardoğru joystick’i kullanarak döndürün . Köpekbalığınakuyruk fin yerleştirmek Basın X , eminköpekbalığıvücut olarakaynı katmanda olduğundan emin olun .
7.

köpekbalığı daha yapmak içinaynı şekil ayarları kullanın. Aynı üçgen parça ile , sadeceüçgeninüst yarısı dışarı çıkmış gibi görünen bu yüzdenköpekbalığıvücut olarakaynı katmanda ,vücudunüstparça yolculuk sırasında. Bu konumdaüçgen yerleştirin veköpekbalığıtemel şekli tamamlanmış olacaktır . Istediğiniz gibi
8

köpekbalığı süsleyin. Daha gerçekçi bir köpekbalığı için onu tamamen genişletilmiş gri bir etiket kullanın . SenPop -It menüsünün» çıkartmalar » bölümünde çıkartmaları her türlü bulabilirsiniz . X düğmesini kullanarak seçtiğiniz etiket seçin . Eğer örtmek istiyorumköpekbalığıkısmına taşıyın . Bu uygun bir açıyla kadardoğru joystick’i kullanarak döndürün sonraköpekbalığınaetiket yerleştirmek için X tuşuna basın.

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση