Nasıl Fighter Factory Ultimate bir Mugen Karakter olun . Oyuncular kendi benzersiz savaşçı oluşturmak içinen yaygın yollarından biriprogramında Fighter Factory Ultimate geçer . Program Siz Mugen
Fighter Factory
Daha Talimatını Göster
ihtiyacınız olacak hızlı ve kolay bir process.Things olan sprite yani özel bir savaşçı oluştururken , otomatik işleme ile ilgilidaha karmaşık programlama kadardır
Sprites ve Animasyonlar
1
Açık Fighter Factory
.
2
tıklayın «Dosya «, sonra » Şablonlar » ve » Electbyte oyuncu . » Bu eylemveri sabitler , temel hareketleri , yumruklar , tekmeler , komutları ve temel sprite animasyonlar üretir .
3
hem » Karakter Adı » alanlarınadövüşçünün adı girereksavaşçı yapılandırın ekranınsol .
4.
olarak» Standart Palet Order » Set » 1,2,3,4 . »
karakterin adını 5.
Türü » SFF Dosya Adları » kutusuna » . SFF » izledi . » SND Dosya Adı, » » ASR File Name «, » CMD Dosya Adı, ve» her ilgili kısaltma ile . SFF » «değiştirmek dışında » CNS Dosya Adları içinaynı yapın .
6
» Tümünü Kaydet » i seçin ve size karakterin ismini vermek için yeni bir klasöreşablonu kaydedin .
7
» Paylaşılan Palet , » sonra «Tamam . »
8
Fighter Factory senin karakterin adı ileklasörüne kaydetmek ister tüm dosyaları kaydedin .
9
» sprites . » Click sprite 64 üzerinden üç sil .
10
» Paletler » menüsünü açın .
11. kullanmak istediğinizrenklerde birçok vardır kaydedilmiş bir görüntü için göz
. açın .
12. tıklayın
«Optimize » ve ardından» »
13Ctrl tuşunu basılı tutun verenklerin tümünü seçmek içinpalet menüsünde her rengin üzerine tıklayın
, sonrarenkleri aktarmak içinilk paleti kutusunu tıklatın içeri büyüt . «paletleri Uygula» seçeneğini seçin ve karakterin adı ileklasörünedosyayı
14 tarafından takip karakterinadını yazın
» ACT paletleri . » hareket «. : 1 satır » kutusu. Tüm kaydetmek tıklayınız .
15, daha sonra » , Sprites » Click » Ekle » ve karakterin klasörüne kaydedilir. » Pcx » tüm dosyaları seçmek
.
16
» Show» Mugen ardından » inzemin seviyesini göstermek için Yönergeleri » . » 17 doğru ilesprite sırayakatekseni veekran tarafı ile karşılıksprite taşı
seçin mavi çizgiler .
18.görüntülerin tümünü seçin
, sağ tıklayın ve » AIR Grup Ekle . » içinmavi » CLSH » kutusuna tıklayın
19
bir hit kutusu oluşturmak . karakterinvuruş algılama sınırları ile karşılıkkutuyu hareket ettirin , ardından » Paletler » Aç
20kare tümhit kutusu eklemek için » CLSN Standart » seçeneğini seçin ve ana klasöre yeni saldırı sprite yükleyin. «Tamam . » Hit 21
tekrarlayın olması için karakter istediğiniz her animasyon için 21 ile 15 arasındaki adımları
.
animasyonlar bardansaldırı türünü seçin
.saldırı sprite vurgulayın , sağ tıklatın ve seçin » AIR Grup Ekle . » «kırmızı seçin
23
CLHS » senin saldırısınırları kurmak kutusunun çarptı .
24 Tıklayınız
» yeni bir ses dosyasını açın ve bir saldırısesi saldırı açmak için sesi » . » Save as » ve karakterin klasöre kaydedebilirsiniz tıklayınız .
25. sahip karakterinizi istediğiniz her saldırı için bu adımları yineleyin
.