Zihin -Okuma Çocuk Oyunları

Zeka – okuma oyunları kompleksi ya da kolay olabilir; Onlar kurmak ve oynamak için sık sık taşınabilir ve basit . Onlar & amp; # 039; da eğlenceli bir şekilde uzun bir süre boyunca sık sık , bir grup çocuk eğlendirmek için yeniden . İster & amp; # 039; faaliyetler veya büyü temalı doğum günü partisi planlayan bir ebeveyn arasında yapılacak eğlenceli şeyler arıyor kamp danışmanı yeniden , burada herkes yapabilir ve tüm çocuklar keyfine varacaksınız bazı zihin okuma oyunları vardır. Black Magic

kara büyü oynamak için,sırrını biliyorum iki oyuncu , biriasker olmak ve birzihin okuyucu olması gerekir . Zihin okuyucubırakır vegrubungeri kalanı & quot olmak için bir nesne seçer; . Onu & quot; Bu gruba görünür bir şey olması gerekir. Zihin okuyucu , sonra geri geliyor ve çeşitli nesnelereasker noktaları sorarken & quot; ? Bu, & quot mi ; Gizli siyah bir nesnesi vardır : .Asker herhangi bir siyah bir nesne , o & quot işaretsonraki nesneye işaret sonra ; bunu & quot;
Beyin Sihirli

beyin Magic de oynamak için nasıl iki oyuncu , bir asker ve bir zihin okuyucu gerektirir . Asker , beş nesneleri birleştirir vezemine veya arka arkaya onun önünde bir masanın üzerine yerleştirir . Zihin okuyucu sonraodayı terk vegrup & quot olmak içinnesnelerden birini seçer ; bunu . & Quot; Zihin okuyucu odasına geri gelip , vezihin okuyucu hemen onlar seçti nesnegrubunu söyleyebilirim içinasker daha sonra çağırır . IpucuSoru sahibi gerizihin okuyucu çağırırşekilde olduğunu. Beyin , & quot ;zihin okuyucusatırbeş nesneleri hersözcüğünün mektubu temsil ettiğini bilir ; Beyin & quot;asker yazma ve quot sanki ; soldan sağanesneleri kullanarak . Askergrubuna dönmek içinzihin okuyucu çağırdığında , o seçilmişnesneye karşılıkharfi ile onu cümle başlar . Seçilennesneninsoldakiuzak ise, örneğin , (harfi & quot ; B & quot; ) diye diyebilirsiniz & quot; . Şimdi daha iyi geri gelmek & quot;
Evet veya Hayır

Evet veya Hayır de biliyoruz iki oyuncugizli , bir zihin okuyucu ve bir asker gerektiren başka bir oyun . Zihin okuyucubırakır vegrup evet ya da hayır ile cevap olabilir bir soru üzerine karar verir. Grup ayrıcadoğru cevap ne kabul eder . Zihin okuyucu sonraodasına geri döner veasker tapınakları ellerini yerleştirir . Soru sahibizihin okuyucuyacevap vermek için çenesini sıkar : Bir sıkmak evet demek ve iki hayır demek . Grubungeri kalanı onu göremiyorum rağmenzihin okuyucuperçinleştirmektedir hissedebilirsiniz .
Çubuk Sayılar

Çubuk Sayılar tümoyuncuların öğrenebilirsiniz hangi bir oyundur & quot;zihin & quot okumak için; Asker . Asker gibi çubukları , sofra veya kalem gibi birkaç küçük nesneleri toplamak gerekir . Askergrubu anlatarak başlar & quot; . Ben & quot ne göre bir ile on arasında bir sayı belirtmek için gidiyorum ; Daha sonra bir masa ya dakattanesneleri düzenler . Bu o bunları önemlidir düzenliyoryol gibi görünüyor o yüzden bunları dikkatli bir şekilde koymalısın . Daha sonra o belirten hangi sayıgrubunu sorar . Sayısı, ancak , onesneleri düzenleryolu ile ilgisi vardır; otablo veya onları düzenlenmesi bittiktennesnelere yakınkatta yerleştirir parmaklarınsayısına göre bunu gösterir . Herkes nasıl çalıştığını görene kadargizli dışarıgrup rakam itibariyle farklı üyeleri , onlarasker olmanın sırayla yapabilirsiniz .

You May Also Like

About the Author: elgame

Αφήστε μια απάντηση